![]() |
Photoshop opdracht !!
Maak er wat moois van !!
EEn beetje verlagen en dikke wielen !! Mensen doe je best !! :thumbup: :tongue: ![]() |
Niemand ??
|
Ik kan niet sjoppen dus wordt lastig :D , wil het wel eens gaan leren niemand een programma :confused:
|
adobe photoshop
paint shop pro Heb nog wel een mooie variant thuis op de pc staan, zelfde kleur verlaagd en mooi velgjes eronder ;) |
pfff man man man pffffff :D
|
Airride kapot ? :rolleyes:
|
haha ja eirride kapot :D:D:D
Nou gaat iemand nog shoppen ??? |
wel bora frontje :redface:
staat al tijdje in de duistere uithoeken van de pc, maar toch verlaagd met wel leuke wieltjes eronder :D ![]() |
begin eerst eens met andere velgen, en een beetje lager.
|
vraag ik wat ik eraan moet doen ofzo !
Vraag om een photshop ! meer niet weet zelf wel wat ik met auto's moet doen |
He Jasper,
Ik kan voor geen meter Photoshoppen, maar Kev had 2 voorbeeldjes voor mij gedaan, even uit de slappe pols. En aangezien wij twee tegenwoordig exact dezelfde auto rijden (zo te zien) kan ik je mijn pics wel even lenen: ![]() ![]() Is dit iets ?? Groeten, LRR Ps: Wat ligt er onder de kap ?? |
1,9 TDI .gewone 90PK !
Das wel dik trouwens ! |
Quote:
Dan zijn ze alleen maar uiterlijk hetzelfde. De mijne is een 130 Pk PD-TDI met 6 bak :thumbup: :thumbup: Groeten, LRR |
Jasper, als jij een foto schiet waar die Golf niet krom op staat (ovale wielen e.d.) wil ik wel eens kijken of ik er wat mooi's van kan maken!
|
Quote:
Da's inderdaad dik Jappie. Laat ik nou net toevallig die wielen in de aanbieding hebben Hahahaha. Gewoon de tijd nemen, je komt vanzelf wel dikke wielen tegen.. Groeten Patrick. |
Quote:
Wielstand is idd vervelend, dit heb ik er van kunnen maken, en echt een keuze heb je niet met die forum naam ;) ![]() |
Zo moet hij worden maar dit jaar niet meer !! :D:D:D:D
|
Ik zal morgen ff een andere foto maken
|
All times are GMT +1. The time now is 21:41. |