![]() |
plaats hier foto's van DUB05 meeting
ben erg nieuwschierig hoe het gegaan is daar :D
door de regen ben ik afgehaakt ( ook omdat de kleine man ook mee moest ) net contact gehad met de mannen daar de drukte begon te komen was er droog op het moment ........www.buienradar.nl kan je het ook zien :D |
ik kon ook niet :( zou erg graag foto's zien
|
En ik zit in een vehuizing, dus ben ook zeer benieuwd naar foto's!
|
toen ik om 13:00 weg ging was het nog droog maar op de snelweg had het toch al stevig geregend gezien de ketting botsing op de tegenoverliggende weghelft.
Kwam daar erachter dat ik geen fototoestel bij me had, dus helaas. Maar mooie auto's zat gezien. |
Zo,
Weer thuis, wat een weer! Prachtig! Weer een mooi kleurtje erbij gekregen :) Verder, wat een auto's! Stonden veel mooie tussen, veel die ik persoonlijk nog niet had gezien. Dus altijd leuk! Complimenten aan de Crew! En nu posten die foto's! Ik had er helaas geen gemaakt :( |
Ben ook niet geweest maar wil echt graag de foto's zien:D.
|
nau hier viel genoeg water kijk maar eens :woowoo:
http://www.waldnet.nl/wn/nieuws/179...door_regen.html terrein leek niet erg goed volgens mij ![]() |
Zo net weer terug van het weekendje.
Was een super mooi weekendje. Alles was goed geregeld !! Fotos komen er zo aan. Eerst even uploaden. |
Quote:
Idd ruurd had de g60 rand er ook al af te hangen. |
![]() dacht ik al mooi op tyd thuis |
Deze heb ik op de foto gezet....
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
zal ik een album aanmaken, of gebruikt iedereen zn eigen hosts?
|
Superrrrrrrrrrrrrrrr meeting... gisteravond lekker lopen zuipen, vandaag zo brak als wat, gewoon goed :D
|
Ook weer terug, goed weekend gehad daar :)
Helemaal verrot, Recaro stoelen zitten lekker maar het slaapt voor geen meter. Slaap nooit meer in de auto. |
Was zeker een leuke meeting, ook het weer viel 200% mee! Dikke stortbuien onderweg bij Drachten, maar verderop viel het gelukkig mee.
Zal zo even wat foto's uploaden. |
Zo koppie en de nek weer goed rood!!
Erg mooie meeting en super weer!beter als vorig jaar!!! Gras was gewoon droog! helaas geen foto,s geschoten. groeten hansie!! |
Hier nog wat, de rest volgt nog wel.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() [img=http://img441.imageshack.us/img441/6667/afbeelding009rd3.jpg] ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() sweet, die gaan echt zoooooooo goed staan |
All times are GMT +1. The time now is 18:48. |