![]() |
Na 2 jaar is hij dan eindelijk klaar!!
De auto van BOB is dan eindelijk klaar.
Nog wat kleine details maar de eerst beker is al binnen!! :) Voor vragen skullybooms@hotmail.com ![]() ![]() ![]() ![]() |
looking good!!!!!!!
|
Ziet er strak uit Emiel! Erg originele keuze qua kleuren (combi carosserie, velgen, interieur). Heb je nog meer pics van het interieur?
|
omfg dit is lekker!
|
:cool: Alleen een beetje jammer van het (zwarte) voorspoilertje... :frown: Verder een erg strakke bak!
|
Wat is dat voor een voor spoilertje dan? staat goed toch? Maar ziet er weer gaaf uit hoor! en natuurlijk een tt dash hoort dat bij een lidmaatschap van Mivw?
|
mooi hoor! hoe kom je aan zo'n voorbumper, ik zoek me suf!
|
Dat is de originele GTI-spoiler. Ik denk dat de spoiler beter tot zijn recht komt bij een foto van het vooraanzicht :cool:
|
Quote:
voorbumper (smal) met chromen bies.. Weet je wat die kost, NIEUW, imitatie.. daan kan je je tank nog niet voor vol gooien,. |
Quote:
kan nergens een imitatie vinden (wel een US eej, zonder kentekenuitsparing) |
|
Dat niet alleen, ook nog eens kleinere knippers..
Had de Limited G60 ook niet deze bumper? |
Quote:
Jep deze had ook een amerikaanse voor bumper. Knipperlichten zijn groter ,bumper is dikker,en geen kenteken uitsparing. Bob zijn golf heeft voor en achter amerikaanse bumpers. Ze waren niet in een al te goede staat en daarom hebben we ze ook gespoten. Het "westmore" front komt ook uit de usa ,kost een paar knaken maar dan heb je wat aparts. En dat dashboard,Ja wat moet ik zeggen..... we hadden hem nog liggen zeg maar :biggrin: :biggrin: Ik kan eventueel wel aan een voor bumper komen maar wel zonder stalen balk en knippers.(nieuw) |
Quote:
Westmore front heeft ook heldere koplampen. ;) |
Quote:
En wat kost zon bumper dan? |
Even wat anders dan het interieur, wat voor motor ligt erin?
|
Wat zijn dat trouwens voor een deur grepen?
|
Strakke bak!!!
|
zo te zien zwarte porsche grepen met het logo ingekleurd
|
Lijkt me een 1.8T die erin ligt.
De limited had die grotere bumper ivm de G60 voorschermen, daar kon die bumper wel op. Er was nog een reden waarom ze voor die bumper hebben gekozen, had ook met de voorschermen te maken, maar weet het niet precies meer. Hij ziet er wel heel erg netjes uit, ben eens benieuwd in het echie |
All times are GMT +1. The time now is 05:40. |