![]() |
Gezocht, oud foto materiaal van de golf 1
hallo,
hebben mensen hier op het forum nog foto's van hoe de golf 1 gti uit 1982/1983 toen der tijd was. ( fabrieks foto's of folder's) zoek foto's van zo veel mogelijk dingen, uiterlijk,interieur, motor ruimte.enz ik hoor het graag |
Moet je aan dit boek zien te komen
![]() |
Quote:
Op marktplaats staat er 1 op. Even bij boeken en tijdschriften kijken onder autofolders en bij golf natuurlijk. René (Tiefleger) |
ik had hem gezien 30 euro.
|
Ik heb er toen zelfs €40 voor betaald, maar er staat ook alles in wat er per jaar veranderd is.
Dus ik zou zeggen kopen. :D :D :D René (Tiefleger) |
Die van mij een paar euro [nog geen eens zelf betaald:D]
Is een afgeschreven exemplaar uit de bieb Staat inderdaad alles in Zeker een aanraader |
Ook wel even leuk om te zien,
![]() |
Mooie kleur blauw! :)
|
blader dit album es door; http://www.volksforum.com/albums/br...hp?c=36&userid=
bijna 400 VAG folders, persfoto's, etc |
Quote:
Schitterend! :cool: (Als kleine stoom liefhebber, de perfecte combinatie ;) :D ) |
Quote:
yup, we hebben hem niet voor niks |
Quote:
op naar emden .......eind bestemming AMERIKA :D |
![]() ![]() ![]() |
Quote:
Vette foto man!! ook leuk die treinen erbij, ben zelf treintjesgek:tongue: wel aparte kleur, die paar bruine Golfjes wat op dat treinstel staan. Was dat een 'exportkleur' voor Amerika of ook hier geleverd? ik vind het best mooi! groeten |
mooiuh foto's rene, zulke bedoel ik.
goede grote details foto's alleen jammer dat het een 1.8 versie is, zoek eigenlijk de 1.6 versie ( te herkennen aan het dashboard en het koelwaterpijpje wat aan de linker kant zit inplaats het midden ) |
|
mooi picture rene... :D :thumbup:
daar heb ik zeker wat aan |
dat dacht ik al wel ;)
|
oldschool foto's van de fabricage van de MK1:
http://www.rvag.com/forums/showthread.php?t=8068 misschien heb je er wat aan |
All times are GMT +1. The time now is 00:50. |