![]() |
Imperiaal erop en Trekhaak eraf FOTO´s
![]() ![]() Meningen!!!!! |
Rek is stoer :D
Nu nog velgen |
Inderdaad rek staat hem heel goed.
En nu nog een paar dikke velgen. |
imperiaal mag er ook wel van af....
dinkie is goed laag ;) |
Velgen wil ik pas volgende zomer, omdat voor ik nu voor velgen heb gespaard is het alweer winter, en dan ken ik mezelf, ga ik ze erop leggen en zijn ze dadelijk vern**kt
maar na mijn vakantie komt er een andere uitlaat op ongeveer zoiets, alleen denk ik iets korter. ![]() |
Quote:
gister voor de eerste keer ECHT bij een drempel blijven hangen, met de draagarmen :screwy: :screwy: maar 3 mannen waren zo aardig om mij te helpen(waren het maar chickiezz in korte rokjes die daarna mijn auto gingen wassen in bikini's....hmm ik dwaal af..Sorry :D ) |
wat stellen die winters van tegenwoordig nog voor dan ;)
|
Quote:
dat die van de gemeente voor elke korrel sneeuw of ijs dat er ligt gaan strooien, en aangezien dat depot bij mij om de hoek is, en ik elke keer mijn auto vol heb hangen met witte spikkels...(vorige auto's op deze zie ik da nie) |
15 inch g60 staal deronder!
|
Quote:
:iamwithst Of Sebrings :D |
Die uitlaatplannen vind ik niet echt wat voor op deze auto...
|
Quote:
Wanneer schrappen ze dit icoontje eens. Stoor me er mateloos aan :eek: Sebring velgen zijn de grootste *(@#&% velgen ooit bedacht op 3 spaaks na :screwy: :rock: |
Quote:
smaak verschil johan ......... :D |
[off-topic]:eek: die foto van die golf...[/off-topic]
|
Quote:
Eensch :D |
Quote:
Hahahaha :D 3 spaaks velgen zijn natuurlijk helemaal vet! |
sebrings zie je op bijna elke jetta, ik wil iets anders,
ben aan het denken aan verbreed staal of zender turbo |
ik vindt hem vet voor al die intratuin in geleen is strak of niet dan.
|
Quote:
:iamwithst Hier kon je op wachten natuurlijk! Ik heb nog wel G60 staal met winterbanden in de aanbieding BTW :) |
Met zo'n grote kofferbak heb je toch geen rek nodig? Als je die verkoop ben je ook wat sneller aan velgen toe ;) . En velgen in de winter verneukt? Lichtmetaal gebeurt niks mee hoor, als 't goed in de lak/coating staat... En die uitlaat op die golf slaat de plank ook wel flink mis mijns insziens. De verlaging vind ik dan weer wel erg leuk :thumbup:
|
All times are GMT +1. The time now is 22:13. |