![]() |
5 augustus ---> Jetta meeting @ Mac Drachten
Geweldig weer erbij! Gezellige mensen!
De BMW's vlogen bij de hekken omhoog zo warm :eek: Foto's volgen ongetwijfeld! :screwy: Was zeer zeker de moeite even waard!! :woowoo: |
Johan, je hebt de bekers gemist!!
|
Was zeker even gezellig :thumbup: Weer mooie ideeën opgedaan en mooie auto's gezien. Had de mijn vrijdag al schoongemaakt maar de zaterdag had hem alweer aardig bevuilt.
Die BMW die in de hekken reed had de auto net een week :tongue: Tsja, als je er niet mee kunt omgaan moet je het ook niet kopen :redface: De foto's: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() www.picturetrail.com/JurjenV |
Quote:
En jij moet je dak nu uitdeuken :D ? |
Zelfs ik heb een beker! :woowoo:
Mijn foto's komen er aan. Ondanks de enorme hitte toch een erg vette meeting! :cool: Moeten we snel eens overdoen, dan is hopelijk de TD er ook bij. Die BMW was inderdaad lekker slim bezig. Daar zo ook foto's van :D |
:D Iemand foto,s van die bmw :D
Zie alleen 9 foto,s van dezelfde jetta,s . |
Mijn foto's. Ben geen Lennart, maar doe mij best :D
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En dan de BMW :woowoo: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Netjes Eibert! :thumbup:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Als het goed is, heeft Ronny actie foto's van de bmw :D |
Alderaast wat een vette GTG!
En de foto's zijn über geworden mannen!! ("like grauw os alberto") :) Meer foto's van onze "turkio drift"? |
Al mijn foto's staan er nu op :cool:
Ben benieuwd naar die actie foto's. Wat een mongool was dat man! Net een week een veel te dikke BMW, en dan beetje stoer willen driften. Knap lullig als je dan vol in een hek klapt en 40 man je uit staat te lachen :D |
geweldig van die BMW !! :woowoo: :woowoo:
Persoonlijk de mooiste. ![]() |
Klaas Rallye zijn monster :rock:
|
mooie meeting geweest jongens.
|
van wie is deze golf dan??
staat nu ook op marktplaats en heb em alvast een bod gedaan maar ook mail gestuurd, maar geen reactie..... :confused: ![]() |
die is van ronnie
|
die is van bolf variant hier van het forum.
|
Zonder die wieltjes is ie gelijk €1500 minder waard :D
|
zet ff namen bij de foto's weet ik ook tegen welke rotkoppen ik zit aan te staren. :tongue:
|
Quote:
En dames... Foto's zijn mooi geworden hoor! :thumbup: |
Quote:
dan is je bod niet hoog genoeg is met en zonder velgen tekoop ;) |
All times are GMT +1. The time now is 06:48. |