![]() |
rolf zijn golf1 cabrio g60
hoi allen ik heb mijn g40 verkocht en een golf 1 cabrio g60 weer gekocht.
loopt echt heerlijk en ziet er goed uit. de cabrio heeft rond de 200 a 220 pk en dat is ook wel me te merken wat een beest zo trekt ie. heb een andere chippie en kleine poelie. er zit een intercooler voor die neemt bijna de hele voorkant inbeslag...denk dat ie ongeveer70 a 80 cm breed is......weet nie of da normaal is. zit nu nog een sportfilter op en die fluit is net een fluitketel. er zitten slot loze klinken in. een gt klasse 3 cabrio alarm. en stads lichtjes in de bumper naast de knipperlichten. moet zeggen heb hem heel ff naar 190 laten gaan maar dat ging zo snel niet normaal. wil nog ook graag een complete sportuitlaat en ik wil alleen nog andere dikke 15 inch wielen en voor de rest blijft ie voorlopig zo. en de bsa racing 16 inch die gaan dan straks de verkoop in. de g-lader is al bij arno geweest en na de bronzen lijstjes eruit gehaald en de orginele sintimid lijsten erin is ie weer super in orde bevonden. shapoo voor arno zijn werk en geduld. en wat vinden jullie er van??????? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Leuke cabrio, succes ermee.
|
Mooie Cabrio! En een g60 erin, dat wil wel :D
|
dankje voor de reacties.
en idd gaat echt als de brandweer. |
oja en in assen ben ik erbij uiteraard net als vorigjaar.
toen was ik met een witte cabbie op rsl en superlaag. en dit jaar ben ik er met mijn g60 cabrio bij. |
zeer strak die 16 inch staan 'm trouwens zeer goed ik heb er wel belang bij als je ze wegdoet
|
ze gaan weg maar moet eerst wat anders vinden in 15 inch en lekker breed.
en thnx voor je reactie. |
er komt nu ook een andere teller in de auto 1tje die tot 260 kmh loopt en mfa want dat zat er nog niet in.
motorkaplifters. en hoop spoedig ook een compleet andere uitlaat 63mm of zo. |
Kunt beter 16inch houden en fatsoenlijke remmen monteren!
Kreukelzone van een cabrio begint bij jouw borstkast. ;) |
remmen is dik in orde,,heb rondom schijven.
geen half werk he. en geloof me hij remt echt niet normaal. |
mooie cabrio succes er mee.
|
thnx fire and ice vr6
|
Quote:
gewoon verkopen die 16 ichjes |
ze gaan ook de verkoop in als ik een mooi ander setje heb gevonden of je moet wel een erg goed bod doen.
|
Intercooler zal waarschijnlijk van een Mercedes Sprinter zijn (ook wel sprintercooler genoemt in de volksforum-mond) :)
|
ja klopt is idd een ic van een sprinter.
|
Leuk ding, maar hoe kom je aan 200-220 pk? met alleen een andere chip en poelie is dat namelijk erg knap!
|
All times are GMT +1. The time now is 21:04. |