![]() |
-
-
|
whaha das een ruig ding, met zo´n instaptrapje :D
|
Quote:
nounou trapje... instaptrede :D |
Quote:
Niet alleen van kruk hoor! Zou dit nu de nieuwste rage worden? LT's met dikke porsche velgen en booskijkers? |
heeft iemand hier de veronica gids? zo ja kijk dan ff op pagina 30 en 31 van nummer 25..19 t/m 25 juni ...gaat over ideale vakantie auto's...staat een lt camper in voor 1100 eurie...de vw lt28 van 1976
|
Hier is 'mijn' oude LT, verkocht aan de buurman van VA.. is een van de alleroudste LT volgens mij. 4 cilinder benzine audi motor. 75 peekaatjes.
|
klopt sjampie, tis een modificatie geweest hoor.. Hij hoorde ook andere bumpert te hebben en inderdaad de ronde lampen. Is wel degelijk de 4800e LT ever-made dus veel ouder zul je ze niet aantreffen ;)
|
Zaten zelfs nog allemaal T2 dingen in zoals de deurgrepen etc. Zelfs de Kleur is een T2 kleur. Marinogelb L20A
|
...of een mooie campert... :cool:
![]() ![]() |
Quote:
Nou je het zegt ... Haal tegenwoordig zoveel auto's op links en rechts dat ik wel een oprijwagen zou kunnen gaan gebruiken ;) Iedere keer bij John de trailer lenen gaat ook vervelen !! :( (maarre,doe mij toch maar die 23-window samba die erop staat !!) |
gevonden !!!
Staat te koop op : http://home.wanadoo.nl/vwpub/
![]() uniek gewoon B rijbewijs uit 1992, met een 6 cyl TD van 110 pk insch 4x4 met lage giering 7 Persoons uitvoering en heel ruim zitten! stuurbekrachtiging springvelgen (zelf banden wisselen mogelijk) gewicht 2480 kg, laadvermogen 1000 kg trekhaak muil en kogel 2500 kg laadbak 210 x 260 cm Wat voor jouw Scampie ?? |
En wat zijn springvelgen?? Hier kan je dus zelf je banden verwisselen?! :confused:
|
Quote:
|
Aantal wielen: 4 :D
Valt nog mee dat er niet zoiets staat als; - deuren: ja - motor: ja - etc... :biggrin: |
Quote:
ik heb het gelezen jah, dat is echt wel de coolste van het hele onderwerp |
Doe mij maar een LT oprijwagen...
|
![]() ![]() |
Ook erg gaaf!
![]() |
Quote:
http://www.classicpassion.nl/repar/vwlt.htm :rolleyes: |
En deze heb ik vroeger nog gehad... een LT met schaal 1:1 heb ik nog nooit gehad :D
![]() |
All times are GMT +1. The time now is 02:39. |