![]() |
Leuk speelgoed te koop bij de nl domeinen
|
Renault 5 GT Turbo bestel???
|
De Porsche 944 turbo van mijn vader had oorspronkelijk in 1986 ook een grijs (bestel) kenteken :tongue:
Toen dat in '93 of '94 werdt afgeschaft, kreeg de auto (na verkoop door de 1e eigenaar) een normaal geel kenteken. |
Quote:
In die jaren kon een auto zonder achterbank gewoon op grijs kenteken. Later moesten de ruiten achter ook geblindeerd zijn. Scheelde toch snel veel geld aan BPM! ![]() VW EURO :wee: Jens |
Quote:
Dat wist ik, het ging mij erom dat die Renault zo geleverd is ;) |
staan der eigenlijk ook ergens prijzen bij?
|
Quote:
Nee, je moet bieden. |
Peugeot deed dat toen ook met de 205 gti werdt bij de importeur gemaakt net als de renault gt turbo,heb er zelf ook 1 gehad,blijft stoer zo,n ding
|
Quote:
Bloemist vlakbij Ernst had er vroegah 2 of 3 als bezorgauto! |
Quote:
Welke? |
Waarom staan er zoveel T4's zonder motor tussen? Worden die gesloopt door de overheid en dan leeg verkocht... Zaag ze na het strippen dan meteen in stukken :screwy:
D'r staan een aantal Golfjes IV TDI's tussen, waarvan één echt interresant; die witte 5 deurs... De rest ziet er allemaal als sjonnie-bak uit met "booskijkers" :redface: |
http://www.domeinenrz.nl/domeinenrz...34a8fd/6111.jpg
ook leuk voor op zondag middag of deze .....iets voor jou tjaap ? http://www.domeinenrz.nl/domeinenrz...7bd0e8/6167.jpg |
staan wel echt van die bakken tussen dat je denkt, niet gek dat die in beslag genomen zijn, daar KAN alleen een crimineel in rijden :tongue:
|
![]() :hitit: |
Weet iemand hoe dat in zijn werk gaat, bij de domeinen iets kopen?
|
Komt toch wel het een en ander bij kijken.
Ik zou ff de domeinen site checken daar staat alles uitgelegd. |
Quote:
Van Gurp (geen familie) |
Verkoop uitslagen domeinen:
De Reault is voor € 400 verkocht. De Mata is voor 1324 € verkocht. De camper is voor 3100 € verkocht. |
het hoogste bod zijn de bedragen waarvoor ze zijn weggegaan?
6121 Personenauto, JAGUAR CARS LTD, type S-TYPE 3.0L V6, automatic, kenteken 20-FH-XR, afgelezen km-stand 223.385, benzine, datum afgifte deel I 30.03.2000. KOSTEN KENTEKENBEWIJS EUR 29,50 ZIE PAGINA 2 VAN DE CATALOGUS Verkoop Verkoopunit Soesterberg (routebeschrijving) Categorie: Voertuigen en onderdelen Hoogste bod: € 6.270,00 cheap :| |
All times are GMT +1. The time now is 06:46. |