![]() |
Nieuwe daily voor mij en m'n vrouw
Wil m julie niet onthouden.
We hebben eindelijk een wat jongere en luxere auto aangeschaft! Dat gehobbel in de type 1 is ook niet altijd wat. Maar de type 1 blijft gewoon hoor!! Dit is m geworden. Golf 4 variant 1.9 tdi Master edition uit 2001. Wat gaat er mee gebeuren: niet zo gek veel heb nog meerdere projecten. In iedergaval 18 inch wielen.worden waarschijnlijk GTI type 5 wielen. Schroefset en alles in kleur laten spuiten.dan zien we wel weer verder. Groeten hans!! |
Gefeliciteerd, lijkt een leuke bak! Mijn pa heeft er ook zo een maar dan een witte, ding rijd echt super!!
|
Gefeliciteerd, blijft een leuke Golf:D
|
Nette auto!! een paar dikke wielen zou wel mooi staan idd.
nieuwe auto, morgen trouwen. gaat goed! |
geldboom achterin de tuin!!! ;)
|
Nette auto joh.
Ik ga morge naar 1 kijken. Ook een uit 2001. Maar ik vraag me af wat zo`n auto ongeveer waard is. Gr Arno |
nu nog 2 kindjes erbij, en dan is alles klaar ;)
|
Kindjes gaat nog effe duren HJ.
De stand voor zover met de variant is: navigatie ingebouwd/Kleine linker spiegel er op/18 inch gti type 5 wielen er onder geschroeft. En m,n schroefset was verkeerd.Verkeerde schokbrekers.Hoop dat ze volgende week binnen zijn. foto: ![]() :D :D :D Groetn hansie |
De wielen kijken een beetje vreemd Hans, hoort er niet meer zwart in te zitten?
|
Nee hoor.
Deze zijn gepolijst van de voorkant en de binnenkant is antraciet grijs. Je kan ze ook met zwarte binnenkant krijgen dat klopt. Vondt dit wel appart. groetjes hansie!! |
Lijkt nu nog beetje vreemd, maar ik denk dat het wel dik word met een schroefset straks :thumbup: Vind het wel mooie wielen :D
|
Cool!!!! TDI is zeker relaxed
|
mooie wagen als daily!!!
Greetz |
Deze week hopen dat m,n schroefset er is!!
|
Zo schroefset is binne en zit er ook al onder!!
Eindelijk geen hoge auto meer! Zie hier het resultaat ![]() ![]() Misschien voor nog ietsie zakken. Maar vindt het wel netjes zo Jullie????? |
leuk hans ...moet wel erg aan de wielen wennen ....
|
Moet ik ook nog steeds Alberto.
Begin het steeds mooier en appart te vinden. Eigenlijk moet je het in het echt zien. Groetjes hansie! |
|
Laag zeker beter gezicht als origineel...maar kan ook niet echt wennen aan die wielen eronder...
|
je hebt PM
|
All times are GMT +1. The time now is 20:13. |