![]() |
Verjaardagsmailtje
Allereerst hartelijk dank voor de verjaardagsfelicitatie! Altijd leuk als er mensen aan je denken ;) Alleen ben ik op 10 oktober jarig, en kwam het felicitatieberichtje op 11 oktober om 03.29am binnen. Mischien is er iets niet goed aan de tijd van de server?
|
Misschien staat jou tijdzone niet goed ingesteld in je configuration van het forum.
Gefeliciteerd. |
Quote:
Had inderdaad gekund, ware het niet dat ik al netjes op GMT +1 sta, en automatically detect DST. Maar dankjewel in ieder geval ;) |
Heb het bij onze technische man neergelegd. Heb de klacht eerlijk gezegd nog niet eerder gehad.
Normaal zet Marcski altijd netjes vroeg de wekker om alle verjaardagsmailtjes te sturen :D |
Quote:
Ook hij kan zich verslapen. Neem het hem maar niet al te veel kwalijk. :D |
Misschien staat Marcski's tijdzone niet goed ingesteld in de configuration van zijn wekker ;):D
|
Was op 28 september jarig, en 't mailtje kwam de 29e om 3:22. ;)
|
En ik was de 12e jarig en heb niet eens een mailtje gehad :chair: :drill: :spank: :D :D
|
bij mij zijn ze wel altijd op tijd gekomen, lekker puh! :D ;)
|
Quote:
Jij woont zeker in Amerika :D |
haha nee in haps, ligt wel dicht bij amerika in de buurt. je bedoelt toch amerika in limburg??? :D ;)
|
Als ik jarig ben krijg ik vuurwerk. :D
|
we gaan binnenkort (weer) verhuizen naar een nieuwe server, zal het dan wel anders instellen, dat je hem netjes op de juiste dag krijgt ;)
|
All times are GMT +1. The time now is 07:27. |