![]() |
Klapkut's Golfo; ff voorstellen!
Nou, ik ben dus Jeroen A.K.A Klapkut en kom uit de omgeving van Almelo!
Ben nu 19 jaar en sinds april 2007 in het bezit van een Golf 3 CL 1.6, 75 pk en 55 kw. Hij komt uit 1996 Voor vragen: Vragen ;) Foto's: ![]() Zo Kocht ik hem dus. En nu is hij zo: ![]() ![]() ![]() Mijn verlanglijstje: Zijknippers [X] ICE [X] Einddemper [X] Mistlampunits [X] T-Ford Toeter [X] Stroboscopen [X] Knipperlicht units vooraan [X] Velgen [X] Remklauwen Rood Spuiten [X] Andere koplampen [X] Rood/wit Heldere Achterlampen [X] Remtrommels zwart spuiten [X] CV [X] Schroefsetje [X] Luchtfilter [X] Achterspoilertje [X] Spuiten in 2 tone (Oranje/zwart)[X] Sport stuur, pook en pedalen [X] Groen = Klaar Oranje = Besteld / al binnen Rood = Toekomst |
wtf is een B500 sticker? oh en welkom
|
Op VWForum.nl is dat een club binnen het forum. En als je daar lid van bent krijg je die sticker.
|
Ojah die is er trouwens weer af want van die club is de naam veranderd :P
|
tering zeg, anders noem je jezelf klapkut...
magoed laat ik verder niet flauw doen, welkom. |
Maar je zit dus ook al op vwforum he? :D
Welkom hier. Oranje - zwart spuiten. Is in ieder geval weer eens wat anders... |
geweldige naam!!
|
Tsjah, mijn naam....
Dat is gewoon gekheid van vrienden ;) @ breadfan83: ![]() |
Moet toegeven, dat ziet er eigenlijk best wel gaaf uit. Niet mijn smaak, maar ok, is ook niet mijn auto.
|
Nee mijne ook niet :D
|
Nee, die van klapkut.. (hoe verzin je het..)
Nou klapkut, veel succes met je golf. Wordt er motorisch ook nog iets aan gedaan? 20VT bijvoorbeeld? :tongue: Van een andere luchtfilter wordt niemand echt warm lijkt me ;) Misschien trouwens een idee om wat plattere bandjes te monteren? :) |
Nee motorisch niks, ik hoef niet zo hard te gaan :)
Enige wat ik heb is dan een andere uitlaat, en heb nog een luchtfilter liggen, maar weetn iet of hij eronder komt :) Ja banden moeten zeker platter! :P Maar voor de winter heb ik mijn originele staaltjes zwart gespoten en komen die eronder :P Deze velgen moet ik nog zien te verkopen (evenals mijn ice) en na de winter koop ik nieuwe velgjes :) |
hey poesje!! jij ook hier!! :)
|
Ja toch maar es aangemeld :P
|
|
All times are GMT +1. The time now is 19:19. |