![]() |
Beige Golf 2, 63000km gelopen..
Te koop aangeboden voor een vriend
Golf 2 type C - 55 KW , automaat. - 3 deurs - kleur beige ( originele lak 100% in orde) - geen roestplekken - Km stand 63000 echte kilometers !!!!! heeft altijd in garage gestaan - bouwjaar 22 febr. 1984 (begin 2009 belastingvrij!!) - benzine - apk tot en met 26 febr. 2008 - niet rot!! - ziet er puntgaaf uit.( zijn er maar weinig van tegenwoordig) - zeer goed onderhouden. - sportstuur - ASS stoel - achterhoedenplank incl. boxen. - interieur zeer goed onderhouden al die jaren. Puntgaaf. - winterbanden (foto) + zomerbanden - startonderbreking - alarm foto's volgen nog.. Prijs 1250 euro of een goed bod... |
Ik ben benieuwd naar de foto's, en als de uitslag van de APK voor m'n 85er Golf erg zorgwekkend is, heb ik zeker interesse.
Klinkt leuk namelijk :cool: |
neem aan dat het om deze bolide gaat,heeft berserkers provisie er gelijk afgehaald trouwens :D :D
http://auto.marktplaats.nl/volkswag...-64000-km.html? |
Quote:
haha dat is m indd, ik krijg er niks voor, wist alleen niet meer zeker wat ie ervoor wilde hebben :D |
...maar wel de hele ad gekopiƫerd-geplakt? :D
|
Quote:
Nee dat had ie zelf doorgekopieerd in een mailtje ;) en up... |
Ohhh ik zou hem zo graag willen hebben.
Schitterende kleur. Inruil? |
Quote:
nee, hij verkoopt m omdat het hem teveel geld kost, rijdt nu weer brommer... hij is alweer met de prijs omlaag gegaan nu dus 1250... |
moet eerst mijn eigen hok verkopen.......
Dus als je nog iemand weet die een E30 318 zoekt.... |
hmm nee eigenlijk niet..
en up |
All times are GMT +1. The time now is 00:04. |