![]() |
Jetta Vento Bora Team Holland!!!
Hey guys,
He allemaal ,even een onderwerpje over de jetta. We hadden het erover om voor de jettarijders onder ons eens een naam te bedenken voor een "clubje". Voor als we bijvoorbeeld met meerdere jetta's naar een meeting gaan, misschien in combinatie met een leuk stickertje of zo. We hebben ook al een paar namen bedacht: Jetta Scene Holland Jetta Freaks Holland Jetta Only JVB Team Holland JVB Scene Holland JVB Tuning Holland Natuurlijk zijn ook alle MK3's en 4 van harte welkom!! ![]() lijkt dit jullie jettadrivers wat? laat het maar effe weten ! ! |
Jetta Only is de beste naam uit dat rijtje, maar persoonlijk heb ik al genoeg stickers op de auto
|
Alles met 'Holland' knal maar af..
Waar leven wij? In Nederland of in Holland? Precies. Das mijn mening, think about it. |
Zit inmiddels al bij een club...
Is die middelste die op ATS cup's? Dies wel strak! nette bak is dat.. bij de Mac en de Airstrip gezien... VW ass... nog een naam voor de jetta club |
Jetta-loop-ass
JLowAss |
das een goeie sjamp... J-Low
|
Jetta Gangsters Nederland dan? :D
|
"Jetta Only"
met als ondertitel: " 'Coz We Love Ass " (Jetta's, Vento's en Bora's zijn toch allemaal Jetta's! En zo hebbie een kort maar krachtige naam) |
Quote:
Das een goeie :D |
Ja toch ?? En wie zou er nou iets op tegen hebben om een KLEIN stickertje met "Jetta Only" midden bovenop zn achterruit te plakken?
Ik vind het een leuk initiatief. Ben hopelijk zeer binnekort ook in het bezit van een zilvergrijze 2-deurs 1.6 Jetta (papieren waren nog niet in orde, erg slordig maja) en het lijkt me errug leuk om met een hele zooi mooie Jetta's, die toch bekend staan als de 'lelijke eendjes' voor de buitenwereld, de meetings op te rijden :D |
Mijn kleine zijruitjes zitten toch al aardig vol kan best nog wel wat bij :biggrin: .
|
KOFFERBAK-BENDE
Trunk society...LOL |
hahaha dies ook goed ja, Trunk Society
|
J.E.T.T.A. ---> Just Enjoy That Thick Ass
|
Quote:
HAHA jaaa. ![]() Mag ik meedoen, of ziet ie er niet maffia genoeg uit? |
Trunk Society, whahaaa das een goeie idd.
Dacht aan iets van JettaKnights, JettaMasters of iets anders wat op JEDI lijkt :) |
dat ie nog rijd Allart :p
|
FF bek dicht he Hoogglans, ouwe!
|
Quote:
Heej die van allart mag dan misschien op een spaceinvadorsship lijken, voor de rest is er weinig star-wars aan hoor :P |
Quote:
Ik w............ Nee laat maar :) |
All times are GMT +1. The time now is 11:30. |