![]() |
Mijn Golf III cabrio
Zo stond mijn wagen tot voor enkele weken:
![]() ![]() Nu met de nieuwe wieltjes: ![]() ![]() Wat vinden jullie ervan? |
Nieuwe wieltjes staan um goed!!
|
gooi die blauwe achterlichten weg aub ;)
|
Quote:
Sorry... Ik heb ondertussen de originele al terug gestoken. Weet ge misschien niemand die die blauw zou willen kopen... :confused: |
Quote:
ken zo niet iemand..maar de vele verkoop en veilingsites bieden denk ik wel uitkomst..marktplaats.nl enzo |
Voila se: een fotoke van de Cab met de originele achterlichten.
Beter dan die blauwe??? |
Mooie wagen!! Vond de OZ's ook mooi staan.
Soms is origineel mooier, en in dit geval zeker! (achterlichten dan :)) |
originele achterlichten zijn zeker mooier!!
|
stukke beter , klopt het dat deze ook op mania stond ?
|
Staat goed die velgen
Jammer dat zulke OZ's buiten mijn budget vallen .. En zeker deze achterlichten houden :) Die blauwe kan je ook hier te koop aanbieden in het Te Koop gedeelte |
Jep, ik was gistere ook op de Mania.
Blauwe achterlichten zijn ondertussen verkocht. OZ velgen staan nog wel altijd te koop. |
Ik zie het net ..
Maar 1000 euro .. daar koop ik meestal een hele auto voor . Ze zijn het best waard maar dat geef ik nooit aan velgen uit :D Ik heb iets met spaakjes velgen |
Je gaat goed mee met de trend, staat goed.
|
gespot ! |
Ziet er zeker netje uit zo!!!
|
kvind die spiegels vettt!..en de velgen en het leer...kvind heel die cabrio echt tering vett...zalk maar zeggen :D
|
kben trouwens niet kapot van blauwe knipperlichten...;)
|
Staat echt heel erg mooi! heb er bij Mania ook nog even bij staan kijken, hoeveel J zijn de wielen breed?
|
Die knipperlichten moeten nog vervangen worden... alle tis te zeggen die worden waarschijnlijk volgende winter dichtgelast.
Velgen zijn 7 breed rondom. Thnx voor de positieve commentaren. |
Ondertussen nog een kleine update:
Ik was het lawaai van die uitlaat moe. Steekt er nu een kleine 2 jaar onder. En ik wou eens iets anders. Kben gegaan voor de TDI uitlaat van een Golf III. Kheb snel de 2 pijpjes gepolierd en dan laten plaatsen: ![]() ![]() ![]() ![]() Nu moet ik nog wel die uitsparing voor de uitlaat laten dichtwerken, maar dat zal maar iets tegen volgende winter zijn. + ik zit nog altijd met lawaai. Waarschijnlijk is de katalysator stuk. :mad: :( |
All times are GMT +1. The time now is 20:36. |