![]() |
fire and ice eigenaren wie heeft er 1
dag mensen
was wel benieuwd of hier nog een paar mk2 fire and ice op het forum zijn. ;) heb er zelf ook 1 zal die er even bij zeten. ;) |
Ik heb er één, foto komt :D
|
mijn eerste auto was ook een fire and ice. heb er jammer genoeg geen foto,s van het was een 1.8 8v
|
|
ik heb er ook een 16v op kenteken
|
heb ook een gti 8v fire and ice edition . Sinds een maand nu ong. in mijn bezit. zal morgen nog even wat foto's schieten.
|
sorry heb die van mij net 2 mnd geleden verkocht na er 5 1/2 jaar in gereden te hebben
|
kom op mensen fotos er bij van de f&i
|
Fire and ice site
zijn wel oude foto's was net begonnen met terugbouwen naar origineel toen ik hem verkocht |
Quote:
mooie site zo te zien. ;) |
ik zal komend weekend even wat foto's make van mn F&I. heb vandaag de raamfolie er af getrokken. Morgen radio in bouwe. donderdag 4 wiellagers vv. fftjes netjes poetse, en dan zal ik hem er op zette!
|
Wat maakt een Fire and Ice nou zo speciaal buiten het interieur (waar je van moet houden) en de stickers om? :)
|
Dan zeg ik de kleur, hele mooie kleur in de zon !
|
Hier een foto van mijn oude F&I GTI, ongeveer 1.5 jaar geleden verkocht en helaas een paar weken geleden met behoorlijke schade en voor veel te veel geld op Marktplaats terug gezien...
![]() |
Quote:
klopt had ik ook gezien op marktplaats. jammer was een mooie f&i |
iemand nog 1
|
Jawel ik heb er nog wel 1 :P
Niet zomaar 1.. 1 van de Fire and Ice GTD :rolleyes: ![]() ![]() ![]() |
mooie f&i gtd :thumbup:
|
|
iemand nog een f&i op het forum of gehad vroeger ;) .
|
All times are GMT +1. The time now is 03:04. |