![]() |
Dakrek, 15" doppen, IC, Velgen en meer.
Ik bied het volgende aan.
Dakrek/imperial voor Golf en Jetta MK1. Inclusief spin/net, en met 6 bevestigingspootjes :) ![]() Vraagprijs: 75 euro. Ook heb ik nog de nodige onderdelen van een CR (1600D) motor liggen zoals iedereen al weet. Daarvoor is dit topic; http://www.volksforum.com/forum/sho...26&page=1&pp=20 Contact kan via PM of mail; gijs@sjig.nl Spullen zijn op te halen in Vught en eventueel mee te nemen naar een meeting (minimeeting in Oss bijvoorbeeld :)) Bieden kan altijd, maar wel reeƫl blijven ;) |
De Sebrings en Sprintercooler zijn al verkocht... Het kan soms snel gaan :eek:
|
Dat doe je goed :D
|
Hahaha, jij ook :D
|
Kick :)
Niemand een leuk imperial voor een Golf/Jetta MK1? |
Past dat alleen op een MK1?
Als in: past dat ook op een MK2? |
Geen idee. Volgens mij niet omdat de gootjes bij een 2 anders zijn.
|
Kick :)
TEAB! |
Stomp omhoog :)
|
Hoppa :)
't Zijn vraagprijzen, bieden mag/kan altijd! |
Zou dat ook op een Derby van 87 passen? :redface:
|
Weet ik eerlijk gezegt niet... :redface:
|
Ik zou zeggen ik kom eens passen maar de derby ligt uit elkaar :rolleyes:
|
Dat wordt lastig inderdaad ;)
De 15 inch wieldoppen zijn trouwens verkocht. |
Up voor het dakrek :)
|
Jammer dat je helemaal in N.Brabant woont.. Ik ben nog op zoek naar een dakrekje maar kost me meer om hem op te halen dan ie zelf kost.
|
Waar kom je dan vandaan? :) Kan hem eventueel meenemen naar een meeting ofzo.
|
Friesland... Maar wanneer er meetings zijn weet ik niet.. Ben nog niet echt een meeting rijder op dit moment. Gewoon omdat met polo nog niet waardig is...
|
Hmm, dat is een eindje rijden inderdaad. Ik wil hem ook wel duurder maken, dan kost het ophalen niet meer dan het rekje :D
|
hahahaha.. Leuk.. Het is ook moeilijk om te versturen.. Het probleem met dit soort rekjes is ze zijn alleen verkrijgbaar in het zuiden van het land...
|
All times are GMT +1. The time now is 12:16. |