![]() |
Koplampsproeiers golf/jetta 1
Aangeboden:
Golf/Jetta 1 koplampsproeiers ![]() Had ze voor m'n polo gekocht, maar in de tussentijd had ik de versie voor de Polo ook gevonden. Dit krijg je d'r bij bij interesse: de matige bumper (overspuiten?) en de tank voor 2 pompen. ![]() 25,- |
:cow:
|
:icon_spin
|
:icon_spin
|
Passen ze ook op Golf II bumpers, of waren de Golf II koplampsproeiers anders?
|
Voor zover ik het kan zien op vagcat is de originele uitvoering voor een Golf 2 iets anders. Maar als je een dunne bumper hebt op jouw Golf zou je kunnen kijken of die vergelijkbaar is met een Golf 1 bumper.
Als ik deze blokjes namelijk vergelijk met die van een Polo 2, is het enige verschil dat deze rubberen-flapjes hebben (die over de sierlijst vallen). Qua vorm van de bumper zit er dus weinig verschil tussen golf1 en polo2. Ik heb helaas geen Golf 2 bumper liggen, dus dat kan ik niet voor je controleren. |
![]() |
![]() biedingen ook welkom |
![]() |
up
|
Mocht het op de dikke MKII bumper passen heb ik wel interesse en zal ik zeker een bod doen.
Edit: Dan zit je ook weer met je hendels op het stuur of niet? |
Dat gaat niet passen lijkt me. Op dikke bumpers heb je van die kleine blokjes die bovenop de bumper zitten:
![]() |
:)
|
zit de bumperbalk toevallig nog in de bumper? en is de bumper verder deuk en kras vrij? dus alleen verkleurd?
|
Hoezo stoffig topic... ;)
|
De bumper is er niet meer, de binnenbalk is als donor voor wat laswerk gebruikt...
Dit topic mag het archief in. |
All times are GMT +1. The time now is 22:37. |