![]() |
oud type golf 1 deuren drie deurs uitvoering
wegens zolder opruiming aangeboden.
het oud type deuren voor de drie deurs uitvoering. bouwjaar vanaf 1975 t/m 1977 incl ramen deurklinken en raammeganismes!! aan de passagiers deur moet aan de onderzijde gelast worden. tegen elk aannemelijk bod!! vanaf 25 euro |
|
|
|
Graag 1e optie voor mij.
Heb er zeer zeker belang bij maar weet niet precies wanneer ik ze op kan halen aangezien ik er meer als 2 uur voor moet rijden. |
laat het wel op tijd weten want ze liggen mij in de weg!!
moet ruimte maken voor een nieuw projeckt! |
Quote:
Ik probeer een maat van mij te bereiken. Die is vertegenwoordiger. Ik hoor zo spoedig mogelijk of hij bij jou in de buurt komt. Deze deuren hebben toch nog wel het oude type scharnier? |
ja oud type schanieren
|
maar even een uppie want ik hoor niets meer!!
|
Quote:
Ja, sorry. Heb net pas vernomen dat mijn maat die regio niet meer heeft. En door mijn werk heb ik zelf geen tijd om ze op te halen. Helaas want ik heb zelf een 74er golf waar ze op moeten komen. Versturen is geen optie? :redface: |
Quote:
nee daar begin ik niet aan het is een koopje als je daar de moeite niet voor wilt nemen om ze optehalen laat ze dan maar liggen. groet Edwin |
Quote:
Beter lezen. Wil de moeite wel nemen maar zit door mijn werk momenteel in het buitenland. Dus kan ze nu niet ophalen. Maar dan maar een upje voor je... |
en bedankt
zondags ben je ook welkom! |
niemand intresse????
|
uppie
|
Hey zijn de deuren er nog
Zit er veel roest aan? Gr |
All times are GMT +1. The time now is 02:34. |