![]() |
Pykelfretter
Wat plaatjes van m'n winterride.
Het is een Golf II TOUR 1.8i van 88. Its hard to kill!!! :D 1e eigenaar heeft een rondje vangrail gedaan! :screwy: de 2e eigenaar heeft daarom de GTI bumpers en GTS-front gemonteerd. de 3e eigenaar (me :cool: ) heeft hem verlaagd en de kap zwartgespoten. De APK-meester heeft voor de "ik sta vol op m'n rem" look gezorgt! Het verlagingsset was ondeugdelijk bevestigt :drama: De koperkleurige wieletjes zijn "geleend" van Split52. ![]() ![]() ![]() ![]() Oja, ooit had ie "een anaaltje met een paaltje" vandaar de achterschade. vrgr, Frd |
Uhm... ja... apart. :D
Ben je niet bang dat ie er na de winter niet meer zo mooi uitziet... ofzo? :D |
ik vind m best stoer :o
|
:D die vol op de rem look kende ik nog niet ;) :D
|
winter auto, mooi man, we hebben niet zo veel licht uren per dag in de winter dat scheelt.
|
die wielen zijn ook een forumhoer aan het worden zeg...
|
Zit je nog steeds mijn banden af te rijden? ;)
haha idd, mooie partij autos die al met die wielen gereden hebben :) Staat leuk fret, achterpoten nog niet weer onder de auto? Mat zwarte motorkap mis ik nog op de foto.. |
slettebak
|
Quote:
1e plaatje duidelijk zwarte kap! Maar jij tuurlijk afgeleid door velgjes :woowoo: |
Achterpoten maar weer eronder fred. Verder blijft het een cool wintergebakje :D
|
Quote:
:D Leuke winterride F! |
Front is geil; als je er ooit vanaf wil...:D
|
Quote:
![]() [/QUOTE] Tja niet alle Golfjes zijn van die drama Queens waar altijd de spotlight opstaat! :D Greetz...... Fred :tongue: |
All times are GMT +1. The time now is 22:56. |