![]() |
Wolfsburg edition one g60 in onderdelen, wordt gesloopt!
wegens toch te veel schade aan de balken en goed krom de voor kant sloop ik mijn wob g60 :(
en als je nog wat zoek mail me maar. orginele g60 lijsten set compleet verkocht orginele g60 achterbumper € 75,- Jetta g60 achterbumper rood orgineel vw € 25,- Orginele g60 voorbumper vw € 100,- Zwarte vloerbedeking golf 2 € 25,- Cupdiffusor € 25,- Veerpootbrug gepolijst golf 2. € 40,- 15 inch cms velgen € 200,- BBS RS 319, 4x100 € 650,- Gerserveerd Supersport schroefset 1 jaar oud € 300,- Complete groep a uitlaat + rvs kat vervanger € 300,- Rvs spaghetti spruitstuk € 300,- Compleet abs systeem golf 2 gti g60 € 150,- Super mooi elecktrisch recaro interieur € 450,- Super mooie fire and ice interieur € 350,- Blauwe hodenplank steunen € 35,- Zwart hemeltje golf 2 gti met open dak € 50,- Gerserveerd Gti achterlichtn zwart rood € 25,- Plakraam ruit golf gti g60 € 100,- Schuif dak golf la9v € 25,- Siglachrome achteramen zonder kenteken € 200,- g60 middenconsole € 75,- dashboard compleet € 75,- lederen stuur verkocht G60 tellerklok € 50,- Nieuw type gti grill met rode rand € 30,- Plaatmateriaal in de kleur la9v. 2 linkse deur per stuk € 40,- 2 rechtse deur per stuk € 40,- 2 achterklep per stuk € 30,- 2 motorkap per stuk € 30,- 1 rechter g60 scherm € 50,- Meer volgt nog wel, en de fotos ook. Heb je iets anders nodig, stuur maar een mail of pb. tel 0511-447800 fotos van wat spul komen nog wel |
Ik zoek de lijst die achter de bestuurdersdeur op de carosserie zit.
En misschien de achterbumper? |
achterbumper heb ik nog wel.
lijsten set gaat alleen compleet weg. |
welke kleur is de achterbumper? zoek nog een voor mn wob in dark burgundy.
|
la9v zwart.
|
oh dat is jammer, dan zoek ik even verder.
|
Rubbers voor over het dak even voor mij resververen A.U.B !
|
Quote:
dat kan molle ;) |
Quote:
heel voorzichtig te werk gaan ...trek je zo krom |
Quote:
dankje alberto komt goed :thumbup: |
ff wat anders,je uitlaat,wat voor merk is het en gaat ie ook de verkoop in?
(jammer van je wagen) |
ruurd.
latje voor over het slot op de achterklep gaat die weg ? en is die gespoten ? laat maar wat weten. Groeten m |
Ik heb evt nog wel belang bij je achterbumper, waar woon je?
|
Friesland Plaatse westergeest woont hij.
Greetz |
Quote:
ja klopt is gespoten en kan weg. |
dan wil ik hem wel hebben.
stuur maar ff pm met je gegevens, neem aan dat je hem op de post kan doen ? ik hoor t wel |
Als het goed is heb ik je een pb gestuurd over de wiellijsten set. Mag het liefst een reactie op mijn e-mail geven.
Was nog niet volledig aangemeld dus miss. is het niet helemaal goed gegaan :confused: |
Ruurd, het zachte dashboard, heb je dat? Is het in "beter dan nieuw" staat? Mijne heeft namelijk een brandgat.
|
Up !
|
Quote:
Ja heb er nog 2 te liggen. Allebij in hele mooie staat !! |
All times are GMT +1. The time now is 19:22. |