![]() |
bolfvariant
zo moet er ook maar aan geloven
hier komt ie . mijn naam hier op het forum is bolfvariant/Ronny . woon samen en we hebben 1 kleine jongen die is nu 3 jaar en nu al gek met auto's :D :thumbup: we wonen in het mooie Friesland we hebben een groente en bloemen zaak in Zwaagwesteinde , doe ik samen met mijn ouders en mijn zuster het is begonen met een golf fire en ice eerste auto toen een golf type 3 gti 16v toen een golf type 4 v5 en nog een paar andere voor de hobby hier heb ik jammer genoeg geen foto's van :( golf v5 ingeruild voor een passat diesel 130 pk tdi passat weer ingeruild voor een seat leon topsport tdi 150 pk 4motion ![]() en we rijden nu in een bora variant uit 2003 130 pk tdi :woowoo: ![]() heb nog een golf type 1gti gehad ![]() 2 x een golf g60 ![]() ![]() een golf cl uit 1985 automaat ![]() heb sinds kort een mk2 vr6 waar ik me mee bezig hou :D de polo gti 6n2 de vrouw haar daily , de mk2 vr6 is verkocht nu en onze kleine jongen natuurlijk er ook even op ![]() zo dat was het wel een beetje :thumbup: o ja dit ben ik ![]() |
Netjes hoor Ronny.
|
![]() DIT is pas oldschool! Wat ontzettend gaaf. :cool: |
Ik vind ze allemaal wel erg gaaf! :)
|
Ook heel wat mooie autos gehad ronny, succes met de vr6 !!
|
mooie autos ronny en succes met de mk2 vr6 ben benieuwd hoe die er uit ziet.
|
bedankt jongens :D
gtitdi zou nog even kijken of hij nog wat foto;s van de golf gti type 3 hagd en van de v5 :thumbup: |
o ja dit ben ik
![]() :wuv: :wuv: :wuv: |
heej ronny! ;) je laatste G60 rijdt nu nog in Drachten rond. Nog steeds van dezelfde jongen die hem van jou heeft gekocht (klaas-Jan), helaas met iets mindere velgen nu.
|
Alberto ik had eerst mijn twijfels maar nu weet ik het zeker :nana:
klopt Sander zie hem af en toe ook nog wel eens rijden |
mooi die bora variant dat vind ik echt hele mooie auto,s veel plezier ermee!!
grtz robini_cabrio |
Quote:
bedankt hij voldoet mij ook :thumbup: |
sind kort er ook nog een lincoln er bij v8 power dit rijdt echt super :thumbup:
zal binnen kort wel even en foto plaatsen als het uploaden het weer doet |
hier:
![]() |
Quote:
hey hoe doe je dat een foto van mijn Album plaatsen doe je er zelf nog IMG voor en achter ? en bedankt :thumbup: |
Quote:
IMG ervoor tussen rechte haken: [] en /IMG erachter tussen diezelfde haken. [IMG] [/IMG] |
bedankt zal ik het straks nog eens proberen :thumbup:
|
![]() hier nog 1 |
Super auto die Bora variant! Je hebt overigens ook mooie wielen tekoop staan op dit forum.
|
Ha jonge kom de tsjillen sneon helljen hjer. Sil wol mooi styn tink ik self "kint frouwtje mar netjes by it paad"
|
All times are GMT +1. The time now is 02:32. |