![]() |
LinnieTDI
Mja er staan helemaal geen "dames" tussen... :rolleyes: en dat is toch wel zielig... :screwy:
Dus bij deze Konnichiha! Ik ben Linnie, 22 jaartjes (Ik word oud) en studeer Oriëntaalse Talen en Communicatie Japans in Maastricht :D Tai hen desu ne!!! Om rond te kunnen komen werk ik bij de locale automaterialenzaak :tongue: Ben de vriendin van Kevin20v maar denk dat dat ondertussen wel duidelijk is... Ik haat foto's maar goed...gaat om het idee.. ![]() Poetsend op de Midwintermeeting 2007! ![]() Gevalletje "gay met ut handje" :eek: |
Wil ik wel zeggen welkom hier, maar das cocky! HEEEUJ LINNIE! Hoe is het? :D
(das gay met het woordje 'hey' :D) |
:D Mooie mk4 hoor ;)
hahaha |
Wie is die gozert met dat hawai-omhangsel om z'n strot ??? :)
@Linnie: Van harte welkom natuurlijk !!!! :D :D |
...en waarom zit ie aan Kevins auto :eek:
Zou hij hem die konijn-look gegeven hebben op de midwintermeet? :chair: ;) |
Welkom Linnie.
D'r zitte genoug vrouwluu in ut veursjtel topic. Zeen allein de vrouwluu van de kaerls hie... uh... wacht. :D :tongue: Ik hoor 't die jongen op de bank zo zeggen: "twee saus?" :D |
ey linnie ;)
|
automaterialen zaak..... in maastricht.... bij de heuts....???
|
En een Leidse foto:D
|
Quote:
Inderdaad :eek: Zo'n gast hier op het forum heeft precies dezelfde! Het enige verschil is dat jij staat te poetsen en hij met een afstandsbediening ernaast staat.. :D @ Kevin: geintje :hug: ;) @ Breaddinges; ben je op je bek geslagen ofzo? :screwy: Waarom staat je cabby er niet tussen? :cool: |
Quote:
Da's Limburgs... :rolleyes: |
Quote:
Konijn-look.......! Dat was een CARS (disney film) creatie... :byewhore: :D @ Chris: Maar ik bin toch ech wal de post-hoer heej :ass: @ VWJYI: nopes daar ga ik alleen naar school, maar werk wel een Heuts ja :rolleyes: @ Jurgen: We waren LOST in Leiden zeg maar.....klote straatjes :woowoo: @ Gijs: Cabby is nog niet af, dus tsja als ie af is dan gooi ik em er wel tussen :tongue: Oh ja, en dat is zuid-limburgs , zo praat ik niet hoor :D :D |
Quote:
![]() |
Hoi Linnie
:tongue: :tongue: :tongue: |
Jasper Hooooj! Waar is jouw voorsteltopique? :tongue:
@ Erik: Topicvervuiler :slap: :eek: |
Welkom, jammer dat mijn vriendin niet van autopoetsen houd...waar haalt die kevin ze toch vandaan ..
|
Quote:
Limburg. :D |
:woowoo:
|
Ohaio gosaimase :D
|
kijk kevin, die schoenen bedoelde ik :D
jaja heb wel goed geheugen :D hey lin, jij natuurlijk ook welkom hier meis! :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 20:33. |