![]() |
half corrado leer
|
Leuk en vooral duur setje
|
Prijs valt wel mee voor Corrado Recaro's, niet goedkoop maar ook niet duur. Houdt Corrado Recaro's maar eens een tijdje in de gaten op Ebay.
|
Oeh, das wel erg veel. Heb hetzelfde interieur in mijn corrado. Stoelen zijn elketrische verstelbaar in de zitting en in de rugleuning alleen het voor en achter uit schuiven moet je zelf doen.
Doe mij maar de blauwe recaro's uit een golf 2, blijven mijn favoriet :D |
Quote:
Laat me ff weten als je een soortgelijk setje voor een stuk minder tegenkomt. |
Quote:
Want? |
dan hebben er vast nog wel meer mensen belang bij :D
|
Quote:
Aangezien jij 750 Euro zo duur vind zul je vast vaak goedkopere setjes tegenkomen als Corradoman. Ik hou ze al een tijd in de gaten op Ebay. Ze worden bij bosjes verkocht maar blijkbaar is de vraag toch hoger dan het aanbod. Hou maar eens een setje in de gaten. We beginnen bij 1,99 Euro.... http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll...type=osi_widget |
Nog niet eens zo heel veel later:
Resterende tijd: 5 dagen 22 uur Geschiedenis: 8 biedingen Huidig bod: EUR 334,00 |
+ het moet uit Stuttgart, Duitsland komen ....leuk ritje daar niet van
maar heiloo is vandaag nog te doen |
Zou die onder de 750 Euro uitkomen....
Resterende tijd: 3 dagen 23 uur Geschiedenis: 14 biedingen Huidig bod: EUR 505,00 |
Quote:
inc verzenden .........no way zit je er nu al bijna op .......Versandkosten: 100,- Euro |
Huidig bod: EUR 545,00
Eindtijd: 23-dec-07 22:06:28 CET (2 dagen 5 uur) |
Quote:
En waar haal jij vandaan dat ik het te duur vind????? :screwy: |
Quote:
hier mischien :D |
Quote:
Nee niet daar, wat staat erachter? ik geef er alleen maar mee aan dat ik niet wist dat mijn eigen interieur zoveel waard was. |
Quote:
Waar zeg ik dat jij het te duur vind? |
Quote:
ahha tja je kan het ook anders lezen maar oke we ziten nu op 545 ,- euro + 100 verzend kosten en nog 9 uur te gaan :D |
Dat marktplaats setje is nog wel heel netjes,
|
Voor 560 Euro weggegaan, valt me mee. Maar had ik ze willen kopen was de prijs nog verder opgelopen.
|
All times are GMT +1. The time now is 20:17. |