![]() |
Golf-front op Polo
Even iets meer uitleg over wat ik zou willen doen.
Ik zou dus graag kruislichten (ja die prullen wat iedereen al heeft) hebben op de Polo en aangezien ik dit nog nooit gezien heb, neem ik aan dat ze gewoon niet bestaan... Is het nu mogelijk om de Golf kruislichten en dus waarschijnlijk ook de grille om te bouwen op een Polo?? Of is dit gewoon te omslachtig. Als er Bolf, Getta, en andere combinaties bestaan vraag ik me af of dit al eens eerder gedaan is... Ik heb het hier over een Polo Classic van 88 Groet |
Kruislichten zijn d'r wel degelijk voor de Polo..
![]() Je moet ze alleen wel zelf maken.. |
inderdaad zelf te maken :)
golf gaat volgens mij niet passen wegens te groot, je hebt bij een polotje niet veel plaats vooraan om grotere lampen te steken. |
Ja dan moet ik op de sloop maar eens een setje gaan halen om open te prutsen. Zou netjes zijn moest het ook nog helder glas zijn...
|
En om hier even op in te haken: Hoe maak je die dingen zelf ????
Iemand tekst en uitleg of foto's ??? Groeten, LRR |
idd dat wil ik oo wel s weten
|
Ik heb hier nen trend gezet geloof ik :D
|
Helderglas ga je niet vinden voor de Polo 2.
Trustme. Lampjes in de oven, glas eraf pakken, frame-pje maken, zwart spuiten, plaatsen, glas terug. klaar.. Alleen: verkijk je d'r niet op. "t is niet zo simpel als t lijkt, anders reden hele volksstammen met die lampen rond |
Alles is wel ergens te vinden, maar of de kwaliteit en de prijs in orde is?
helder glas met zwart kruis ![]() |
:clap: :eek:
Eens kijken als ik erachter kan komen. Alvast hartelijk dank Bas!!! |
Vreugde voor niets...
Ik heb dat topic even doorgelezen. Blijkbaar is daar iemand onderhandelingen gestart om ze speciaal te laten maken. Het gaat over een lot van 500st voor 199€/st. Aangezien die kerel alles in één keer moet afnemen gaat hij het risico niet nemen om 10.000€ op te hoesten. Dus terug naar af, op dit moment bestaan ze (nog) niet :mad: |
Wat je wel kan doen is zelf zoeken naar lampen met dezelfde diameter. Die van die Duitse site zijn waarschijnlijk ook voor een ander automerk bedoeld.
|
Serge heeft toch die lampen gehad in die blauwe 2 van hem??
|
zie hierboven!! die blauwe is serge z,n polo´.......
ik ben zelf bezig een corrado front in m,n polo te lassen en aan te sluiten... |
vroeger vroeger stond er op polo86c.be een howto voor het maken van kruislichten, alleen was dit dan voor de vierkante koplampen van de 2f.
spijtig dat deze site er niet meer is, alleen nog het forum, misschien daar eens op vragen |
Quote:
deze? @Richard: in de classic neem ik aan? Heb er zelf ook al aan zitten denken, aangezien het setje taifun-lampen wat ik heb liggen nog wat aanpaswerk nodig heeft: ![]() |
damn, das vet
|
indd dat staat erg gaaf zeg!!!
@bas. als je mij bedoelt, het is voor in de 2f 1.6i16vg60 die is bijna klaar en gereed voor apk... vind corrado lampen of ralley lampen erg mooi ogen vooral in een polo2f.. liefst ralley lampen ma die zijn of niet te vinden of ontzettend duur.. |
Waarom geen lens/lampen van een bmw 3-serie erin?? Das ook vet. Gelijk xenon erin doen.
![]() ![]() |
Eigenlijk net iets te klein die 3-serie lamp, beetje amerikaanse look zo.
@Richard: OK, corrado lampen lijken me makkelijker in een 2 dan in een 2f te passen, vandaar dat ik op de classic gokte. Ben benieuwd hoe dat eruit ziet op een 2f! |
All times are GMT +1. The time now is 23:04. |