![]() |
je gelooft het nie...........vw nummer drie
:D Vandaag voor de missus een Golf II gehaald :rolleyes: Even naar Enschede op en neer en hoppa op de aanhanger. Voor het betaalde geld een goede basis voor een zomerauto voor mijn vriendin.
Paar mankementjes maar die zijn zo gefixed. Wiellagers.......achterklepveren :cool: en nog wat andere dingen. Plannen zijn: Dikke bumpers erop...........verlagen door de veren af te sijpen en 17inch tsw venoms eronder :tongue: en natuurlijk een brulpijp achter van de Halfords. :thumbup: He even lekker stangen. Komen nette steelies onder, nw bumpers voor en achter en een schroefset. Straks even dakje opmeten en gaatje erin voor schuifdak. Verder paar plekjes bijwerken, deukjes eruit en in een nette kleur maken. ![]() ![]() |
zomerauto voor de vriendin en dan om te verlagen de veren afslijpen????? :confused: :screwy: :confused: .
tsja........... johan |
@johan8volt+.....lezen?(schroefset..):D
|
ja ok maar daarboven........heb ik gelezen
Quote:
johan |
Begrijpend lezen was niet je sterkste vak op school zeker...........
Ertussen staat ook even lekker stangen............vraag anders even aan iemand of ze het forum voor lezen aan je en uitleggen wat er staat ;) Er komen dus nieuwe bumpers op met chrome rand erin......smalle bumpers dus. Verlagen met een schroefset en niet door de veren af te slijpen en absoluut geen brulpijp maar gewoon nette originele demper eronder ;) |
zucht.... lol
|
:redx:
|
leuk karretje ;) !
veren afslijpen klinkt goed :D ! gr. Martijn |
ok ok ik begrijp m al.......
k had eigenlijk ook niet anders verwacht, was er dus met de kop even niet bij sorry.. maar de plannen(heb t nog even een keer gelezen) klinken goed johan |
@ johan8vplus :hug:
Aniehoe: Ga morgen even kieken of deze velgen passen in combi met een 185-50-16 bandje. Velgen zijn 7,5J........op de tyre calculator kwam het goed......maar even in real life checken. Zijn geen steelies maar als het past wel een velg die niet veel onder Golf II zit. ![]() |
Dakje al even van zolder gehaald...............heb de binnenafwerking er ook bij..........even kijken of die bekledingsdingen erin passen. Straks weer 2 weken vrij en dan dakje erin zagen :D
![]() |
Vandaag de Golf even lekker schoongemaakt en gestoft van binnen. Van de week even rustig de wiellagers vervangen en dan de schroefset eronder.........en als het weer beter wordt qua temperatuur even beetje uitelkaar halen en likje verf erop............zitten veel krassen op en wat deukjes.
Mijn vriendin is wel aan het twijfelen qua wielen :screwy: 16inch steelies met nw doppen en de 185-50-16 erop of de bmw velgen met de 185-50-16. :D Deurgrepen worden ook nog veranderd ivm inbraakpoging bij vorige eigenaar. Koelslang vervangen bdw en kachel is weer heerlijk warm. |
""
He even lekker stangen. "" dat is gelukt :cool: :D haha, ben heel benieuwd Dasher, succes ermee! PB ff je adres, dan stuur ik de reserve sleutel. |
Adres is onderweg.
Aangezien bij de vorige eigenaar een jammerlijke inbraakpoging de deursloten wat gehavend achtergelaten hebben. Net even nieuwe besteld. Zullen volgens de critici wel weer heiligschennis :rolleyes: zijn maar volgens mij staan ze best leuk. Gaan maandag op de post vanuit het verre Oosten. |
grappig: wat zijn dat? 'modified-doorhandles-to-mask-damaged-by-break-in-doors-??
|
Quote:
Nope :tongue: Schijnen in het verre oosten nu op de Jetta 2 te zitten ipv die Golf III achtige grepen. Weer een wat anders............en voor het bedrag wat je hiervor betaald heb je op de sloop geen originele greep. :screwy: |
Golf op stalling gezet...............al wel wat dingetjes eraan gedaan dus zal even piccie maken.
|
ja die handvatten word je mee doodgegooid op ebay..
|
Quote:
Dat is naar mijn idee ook het enige waar ze goed voor zijn, maar ja, een brandweer man met een auto die niet opengaat van de buitenkant, dat kan natuurlijk ook niet dor de beugel :D @ dasher (sleutels zijn onderweg) |
Net even wat lekkers gescoord op Ebay.de
2 Liter 3a Motor 113 PS Audi 80/90/Coupe Motor is nu nog op injectie maar straks op Webers :D 4+e bak erachter en lekker trekken en toch zuinig in de E :cool: Of de quattro spullen erbij inbouwen :cool: liggen er ook bij dus misschien even kieken of dat past. Heeft 160.000 km gedraaid in een 90 coupé automaat...........dus nooit over zijn toeren gedraaid en ik ken de vorige eigenaar en die rijd altijd zeer rustig en alleen maar snelweg km. |
All times are GMT +1. The time now is 01:07. |