![]() |
Stupid places to park your car......
Ik begin......
Net een uurtje geleden gedaan.....oeps :redface: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ik miste mijn oprit...rechter voet bleef hangen, schoot door en parkeerde de audi netjes een meter of 10 naar beneden in de weiland :stupidme: :D Nou, ik weet dat sommige zullen denken "wat een lul" maar ik heb echt 5 minuten dubbel gelegen van het lachen voordat ik de auto uit kwam..... |
Wat 'n lul... :rolleyes:
|
:D :woowoo:
|
Staat er netjes bij zo.. :(
hopen dat de schade mee valt.. |
bwhahahahaha :D :giggle:
Wel stoer dat je het zelf aanhaalt. |
Quote:
Thanx :D Quote:
Valt wel mee, alleen wat er nog over was van de uitlaat eronder uit gerukt met het slepen naar boven :redface: @Erik: ben altijd de eerste om mijn stommiteiten te delen voor de amusement van anderen ;) :D |
bahahahaa.... mijn god.. eerst je hek over het hoofd zien en nu de hele oprit.... gaat lekker... wat drink jij?? :tongue:
|
Maffe schot....
Hey, geen quattro? Anders tuf je er toch zo weer uit joh :) |
Quote:
Gelukkig doe je 't vaak genoeg, anders bleef d'r voor ons weinig te lachen over. :D |
hahaha geweldig :D:D:D
|
Had je de auto niet kunnen laten staan totdat het weer licht was?
Hadden we betere foto's gehad. |
Wahaha !! niet normaal, abnormaal...niet te geleuven~!
|
Quote:
Niet genoeg waarschijnlijk anders had ik het in een keer goed gedaan :tongue: :D Quote:
:D Quote:
Daar zat ik ook aan te denken toen ik thuis kwam, zal ik het nog es doen om beter fotos te kunnen maken :screwy: :D :D Ik heb wel wat fotos van de "scene of the crime" gemaakt om jullie een betere indruk te geven van hoe stijl dat het daar is ;) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() leg hem daar maar neer :D ![]() en dan zit je echt vast, wie maakt er dan ook een vlucht heuveltje van een halve meter lang op een zandpad :S ![]() |
@ Mkl2 stoo: Had je vergeten je koplampen aan te zetten voor je ging rijden? :D
|
whahahaha :D :D :D
|
Quote:
nee, de kabouters hadden m'n oprit weer verplaatst :D |
All times are GMT +1. The time now is 03:29. |