![]() |
BBS 2delig, ZENDER velgen, prijsaanpassing!
VELGEN TE KOOP
BBS rs794 2delig 5x100 16inch 7j rondom et 38 geen stoeprandschade!!! wel de gebruikelijke oxidatie. incl 4 redelijke banden 205-55-16inch prijs 300 euro ![]() ![]() INTRA velgen 4x100 15inch 6j rondom et 49 naafgat voor opel (maar is makkelijk aan te passen) naafkapjes zijn ook van alluminium! geen stoeprandschade!!! prijs 175euro ![]() ![]() ZENDER TURBO 1 velgen ZEER UNIEKE VELGEN!!! 4x100 6j rondom 15inch et 33 geen stoeprandschade!!! zeer mooi om te polijsten 8) prijs 400euro ![]() ![]() ![]() ![]() VELGEN LIGGEN IN ZWOLLE. EN EVT INRUIL IS MOGELIJK.. GRAAG FOTO'S VIA EMAIL VINNIETUNING@HOTMAIL.COM |
upje
|
bieden mag... wie weet ;)
|
upje
|
de zenders worden uniek !!!
|
balkon uitverkoop!!!!
|
uppie
|
prijsaanpassingen!!!
|
Jammer dat je geen banden bij die zenders hebt, ander had ik ze van je willen overnemen!
|
banden zijn overal wel te koop toch??!?1 hahah
je hebt pb |
skup
|
Quote:
Ja ik weet het, maar dan wordt het geheel een duur grapje. Maar aan de andere kant, iets unieks of zeldzaam mag opzich ook veel geld kosten. |
yep... das zeker waar.. voor minder vind je zie echt nie snel meer!!!!
|
up
|
skup
wie bied? |
pb's verstuurd
|
Op MP is iemand, die de ZENDERS zoekt!
Kijk HIER ; daar is iemand, die zulke ZENDERS zoekt!
€ 50,- tipgeld, als je ze verkoopt! ;) |
heb je die zender velgen nog liggen? zie ze wel zitten.
graag een PM thnx |
Quote:
Volgens mij zie jij alle velgen hier zitten op het forum :D Ik had laatst ook nog geinformeerd naar de zender velgen. En hij had ze al verkocht naar iemand in Belgie! |
Zenders zijn al verkocht.
|
All times are GMT +1. The time now is 06:59. |