![]() |
1984 Gti
:eek: Nooit gedacht, maar nu heb ik een Golf2
Tis de 84er die Chris verkocht. Vandaag opgehaald en als mankement zou er mogelijk een kantelende zuiger inzitten. Dat bleek nogal mee te vallen want de kapotte dynamo maakte net zoveel kabaal als Gerard Joling en Gordon die samen op dreef zijn. Nu met de dynamo vervangen draait hij prachtig. Ik zal nog foto's maken en toevoegen. Mocht iemand nog zwarte wangen hebben liggen van een GTI-interieur, laat me dat dan maar weten. |
Heb jij die GTI gekocht??????Stoer ding heb ik gehoord!! :D
|
Mooi man! Uniek gebakje
|
fotooooooooootje???
|
Heerlijk golfjes 2 gti. blijven fijne auto's.
|
Das een leuke auto! Verder nog een beetje gaaf qua plaatwerk en dergelijke? Veel plezier ermee!
|
mooie mk2 gti zie echt niet veel meer.
maak er wat moois van. |
Succes met de 84tiger gti !
|
Maak er wat moois van:D
|
Quote:
Heb nog wel wat liggen :thumbup: :D |
84 er GTI, super..........!!! Veel plezier en waar blijven de foto's....???
|
Ja veel plezier ermee.
Ik ben benieuwd wat je er van gaat maken.Aan de eerste foto's van chris te zien heeft ie potentieel. Dus posten die eerste projectfoto's ??? |
Ben benieuwd naar de plaatjes! Heb er zelf ook 1.
|
1984
Chris, je bent een lolbroek :thumbup:
Dank heren. Een GTI hoort rood te zijn.............. Je ziet waarom ik nog niet helemaal tevreden ben. ('t was een drukke dag en heb daarom geen tijd gehad voor een fotoke bij daglicht, gun me wat tijd en het komt goed :redface: ) En een kleine verassing in de kofferbak; een "80's stereo" :woowoo: |
2x17 watt!!!
Mr Boombastic!!! Al aan het soppen geslagen? |
Quote:
Yeah, she's gonna scream like an newborn PIG!!! Wel ff afgespoten, maar zo'n vuile bak heb ik nog nooit gezien. Veel vuil krijg ik er met een wasborstel nog niet af :confused: Iemand nog een zwarte zonneklep liggen? (bijrijderskant graag) |
Heb ik ook wel liggen:D
Moet je toch echt een keer langs komen :D |
All times are GMT +1. The time now is 13:07. |