![]() |
Golfje MK1 4wd Sti
![]() ![]() meer dan plaatjes en de tekst mk1 4wd sti heb ik er ook niet van |
ziet er leuk uit zal vast leuk rijden
|
leuk ding op basis van een subaru ofzo???
|
Quote:
;) |
dat wil wel lopen dacht ik.
|
hier nog een conversie...
![]() ![]() ik heb inmiddels begrepen dat de sti golf uit thailand komt, bovenstaande trouwens ook.. de reden dat bovenstaande een nissan blok heeft is omdat die onderdelen goedkoper zijn, hahaha |
Een nissan blok in een golf 1 :screwy:
Maar 4WD is wel interessand ;) |
Moet je is zien hoe die nissan golf er uit ziet trouwens...
Daar geef je ook geen rooie cent voor, dat ze daar zoveel werk in hebben gestopt. |
Die blokjes lopen fijn hoor. Het ziet eruit alsof het een carbu is met dat luchtfilterhuistype. Heeft ook 90pk, die met injectie 105pk
|
Leepu moet het bodywork nog afmaken zeker :D
|
Quote:
ratje? |
ach t blok zal wel stuk zijn gelopen en toen hadden ze dit nog liggen
en die lui daar kosten 1E per uur dus dan kan je ze wel ff laten klussen |
Een witte golf 1 met subaru onderstel enz enz heeft anderhalf a 2 jaar geleden nog op marktplaats te koopgestaan.
|
Ik snap niet waarom ze een subaru blok in een golf 1 proppen, je kan toch een syncro nemen? En is een golf 1 carrosserie dan zo goed tegenover dat van subaru?
|
Quote:
Omdat dat leuk is/hobby? Nee de Golf 1 kas is niet beter maar omdat Subaru veel krachtigere motoren/aandrijvingen heeft dan vw, en dit waarschijnlijk vw-fans zijn... |
omdat die lui uit thailand komen en je daar ws niet echt makkelijk aan synchro spul komt?
|
Ik vind die spiegeltjes op die nissan/golf wel mooi trouwens, Is wel wat voor op m'n cabrio...
|
All times are GMT +1. The time now is 00:52. |