![]() |
Barthez
Struin hier nu al denk ik z`n jaar rond, en dacht van nu word het eens tijd om mezelf voor te gaan stellen.
Heet dus Bart, kom uit Friesland. En 22 jaar oud. Heb een MK3 als daily rijder, en een MK1 voor de hobby. Hier alvast een paar foto`s... ![]() En hier de hobby MK1, ![]() ![]() Denk dat ik voor beide auto`s geen topic open omdat ik toch niet zo heel erg veel verander en echt zo nu en dan wat doe. Nou dat was het dan,,,, Gr Bart |
strakke rides...
Waar heb je dat NL (met 1977) bordje vandaan:O |
bbsjes al klaar bart?
|
welkom mooie golfjes heb je.
|
Nl bordje heb ik hier uit de buurt, bij Friesland kevers vandaan... Ook 1 hebben????
@ Rene, BBSjes liggen op dit moment bij Cultwheels, zijn zo binnen 3 week klaar hoop ik. Kijken wat Ewout ervan bakt... |
Welkom, Mooie wagens heb je :thumbup:
|
Nessy kwijlt ook bij het zien van dat bordje :D mijn eigenste bouwjaar hihi hebben ze toevallig ook een Belgische uitvoering? Ik zou best wel de NL versie kunnen hangen, daar ik toch vaak in Nederland vertoef maar vrees dat de mannen met de blauwe strepen dat niet zo zullen goedvinden :rolleyes: |
Beter ja. Heeft ewout die coating er nog een beetje af kunnen krijgen dan?
|
Dank je wel voor het goede onthaal.
@Rene, hoor Ewout nu nog vloeken op die coating, maar hij zei dat ie het er wel af ging krijgen zat alleen veel werk in.... Maar dat had ik ook al in de gaten, daarom heb ik ze ook weg gebracht. |
hahaha!
beter dat hij het er wel af krijgt dan! ben benieuwd hoe het resultaat is straks :) |
Hee bart jonge heb ook nog wat foto s van je mk1 .
![]() ![]() toen was je ff bij me op de buurt bij eppie . Zijn die c2 velgen die je nu onder die mk3 heb voor de winter of heb je die voor de deksels geruild want vind het met de deksels mooier lijken maar dat is ieder zn smaak . :thumbup: |
welkom bart
|
HE Klaas-Jan, die foto`s herken ik nog. Toen had ik hem echt nog maar net.
C2 die ik er nu onder heb zijn idd voor de winter, heb de deksels gewoon op zolder liggen wachtend op wat mooier weer. Denk dat ik die velgen nooit verkoop, heb voor de MK1 BBS RM in het verschiet. Die worden op dit moment klaar gemaakt door Cultwheels.... |
hele mooie auto's heb je daar
succes ermee :thumbup: |
Quote:
BBSen zijn ook mooi , dacht al hij zal de deksels wel een beetje sparen voor ja wat heet winter ha maar met die c2 velgen lijkt het ook niet raar . |
Quote:
Machtig mooi Golfje deze 1... Broertje van die van mij :thumbup: |
De opknappers :D
![]() ![]() Zijn 7.5 en 6.5J. Moet nog wel een paar bandjes bestellen en nog 3 emblemen. En dan zijn ze klaar. :thumbup: |
:thumbup: :thumbup: :thumbup:
|
super auto's :rock:
|
goed bezig! de mk3 al meerdere keren gespot in en rond drachten.
|
All times are GMT +1. The time now is 07:14. |