![]() |
Rat golf 3?
http://link.marktplaats.nl/146999403
Ik vind het op zich erg leuk gedaan (iemand van het forum?) maar de stijl past gewoon niet bij een 3... Te nieuw model! |
dat ding ziet er niet erg netjes uit, zie maar is hoe die is geschilderd..
|
ja, echt lelijk gedaan... Denk ook niet dat ie em zo snel zal verkopen
|
ik zou er zelf nog geen 750 voor de auto willen geven..slecht gedaan, flinke deuk, gewoon lelijk
die auto heeft eerder te koop gestaan, denk dat het toen september oktober was, en nu dus nog steeds..geen wonder |
Vind de velgen wel leuk, maar de rest.....
Nederlands kan die gozer ook al niet, maar dat heerst overal op internet wel :-S |
Ding ziet er toch gewoon niet uit!
Ik zal er nog niet in willen rijden ook al kreeg ik geld toe! En dat is niet sarcastisch bedoeld! |
Rat?? das gewoon verrot :screwy:
|
Half NL snapt de betekenis van 'RAT' of 'CAL' look niet. Dat is geen mat-gerolde auto...
|
heb er al eens naast gestaan,en is niet echt mijn smaak!!!
|
Quote:
:goodpost: Ook de extra opgeschroefde rommel niet overigens... Maar hij ziet er niet uit, en dat doet een echte rat dan ookw eer niet :D |
Quote:
Dat is dan jou mening. Als je een echt rat hebt op luchtgekoeld gebied vind ik hem echt wel mooi. Dat is dan weer mijn bescheiden persoonlijke mening. :tongue: |
It ain't the real deal... wielen eronder vandaan halen en de rest in de pers!
|
Is dit een stijl??
Gewoon een verneukte Golf 3 door iemand zonder smaak en teveel vrije tijd.... (of het is een gevalletje van te weinig zuurstof tijdens de geboorte...:D) |
Quote:
:D Wat een hok. Definitie van rat is toch iets anders. Deze is gewoon getrapt/gebruikt en ff met de kwast over gedaan.. |
Quote:
Ja, leuk om te zien is het wel, maar ze horen er flink gebruikt en dof uit te zien. Wat roest her en der hoort er ook wel wat bij :D . Met verlaging en leuke wielen is een rat erg leuk om te zien, dat ben ik dan weer wel met je eens ;) |
is wel ongeveer het beste wat je uit een golf3 kan halen.
|
Hier kan je iets veel dikkers van maken, voor 500 euro haal ik em op!
Dan zal ik er een rat van maken |
mooie auto voor de EK...duszz...
ach jah..meningen verschillen, maar 1 ding is zeker, deze auto is door een amateur gedaaan, die geen tijd had om zijn auto netjes af te werken, en rat look, nee, dit is meer een '' ik zag in mijn schuur nog een pot oranje verf staan, wat meot ik er toch mee''..geen porem, voor 500 zou ik hem misschine nog kopen..ff netjes rollen en weer verkopen |
Quote:
Ok Tjaap ,ITS WAR!!!!!!!!!!!!!!;) |
Laat ik het nou maar gewoon vragen;
Wat is nou wel de definitie van 'Rat'. Of is dat een gevalletje "If you ask, you'll never understand". |
All times are GMT +1. The time now is 21:21. |