![]() |
Borbet A en nog iets
![]() ![]() Setje Borbet A 17 inch, 7.5 J, et weet ik even niet, past zo onder corrado en nu passat, wel echt vw velgen ( naafgat ) steek 4x100. 1 band netjes, 3 zijn er op, 205-40-17 pirelli. prijsje omdat het moet: 250 eurie en deze :confused: geen idee welk merk. steek 4 x100 17 inch. 2 banden nieuwe, 2 banden op. 205-40-17 ![]() Lekker poetsen, 1 zal er gericht moeten worden denk ik. voor 150 eurie leuk???? :rolleyes: het rijd voor geen meter 17 inch onder een passat vindt ik, ik ga mn 15 inch weer oppoetsen en dr onder schroeven :screwy: jaja, t is maar een daily :) |
ik heb de zelfde velgen te koop staanalleen 5x100(borbet a) met de zelfde toestant van de banden
en wordt niet verkocht dus van mij succes gewenst :offtopic: |
prijs zal zeker niet schelen als je de banden eraf laat?
waar zijn de velgen eventueel af te halen? @rickGT: beetje jammer dat het 5x100 is :P |
Quote:
Kost me alleen maar tijd, dus banden krijg je er bij :tongue: doe een bod, wat wil je uitgeven? ze liggen echt in de weg dus :D be nice, pay me, and go play :thumbup: |
setje oekieloekie velgen is verkocht :D
niemand een mooi setje borbet voor weinig????? :screwy: zonde om ze in te leveren als oud aluminium, en ruimte voor plantebakken heb ik ook niet, want mn scirocco staat in de tuin :D |
200,- ?
maar waar woon je ergens? dat is voor mij het grootste punt :P ik hou namelijk niet zo van opsturen... |
al verkocht?
|
ik hoef de velgen niet meer, heb al een setje 16" kunnen vinden...
|
Waar liggen de spullen? En wat wil je voor de borbet's hebben?
|
Hallo heb nog steeds belang bij het setje borbet a. Heb je ook nog een pm gestuurd maar er wordt nergens op gereageerd :confused: . Hoop spoedig iets van je te horen. :thumbup:
|
pm??? niets gezien.
ik woon in hilversum. heb nu een bod van 190 dus voor 200 mag je ze komen halen, ik pm je mn tel nr wel even! |
Ik zie je nummer wel verschijnen. Alvast bedankt :thumbup:
|
All times are GMT +1. The time now is 05:53. |