![]() |
Teardrops van goud??????
|
Crisis, die is gek!!!
|
Euh.....die heeft het nog niet helemaal begrepen, geloof ik.....
Zijn leuke velgjes, wil ik niks van zeggen, maar die prijs??? |
Zijn gestraald ook nog, wordt lastig dan met polijsten!
Hoop extra werk. Voor dat geld koop je normaal gesproken een complete golf erbij haha! |
hahaha wat een vent, ik heb ook nog wel een paar setjes liggen voor dat geld, ook nog wel nieuw gepolijst..;)
|
Voor die prijs mag hij ze eerst afmaken, dan langs komen brengen en misschien ook nog monteren..
|
Quote:
en met bandjes.... :D |
Ach ja.................en wat geven de mensen tegenwoordig voor setje bbs'en of sebrings?
:screwy: |
valt wel mee toch
|
nou ik vind €600,- voor een setje 15inch bbs'en knap debiel :screwy: en verrotte setjes worden onder het mom van opknappers voor € 350,- aangeboden..........en 999 van de 1000 rijden ermee rond dus echt bijzonder zijn ze ook niet. Laatst op Ebay.de ging er nog een setje 16inch zonder banden weg voor € 1200,- :screwy:
Maar dat willen sommige mensen niet lezen/horen en dan gaan ze op hun achterste pootjes staan. |
Het verschil met bbs is dat het 2/3 delige wielen zijn, en daar betaal je al snel wat meer voor, aangezien je er alle kanten mee op kunt. (bedoel ik niet alleen vooruit en achteruit) ;)
|
Ben het met je eens Dasher, ik was op de speed-meet en zag wel 10 van die BBS'jes, nou dan ben je speciaal zeg...
Vind de BBS'jes beetje overgewaardeerd, maar ieder zijn ding! |
:eek:
die's niet helemaal goed geloof ik en de prijs van bbs-en... tsja, als die gekken het ervoor willen geven, waarom niet.. ik hoef ze toch niet ;) |
staat wel een bod op van 599...
|
Quote:
:woowoo: :thumbup: |
Quote:
naam ook gelezen van dat bod? |
Quote:
:thumbup: denk es na, classicline ;) |
zal wel foutje zijn denk . de man bedoeld 60 euro
|
Quote:
:D |
voor 600 euro zijn 6 hoogglansverdichte teardrops met nieuwe banden reëler..
|
All times are GMT +1. The time now is 02:40. |