![]() |
Heeft iemand deze BBSen liggen?
Zomer 2006 had ik deze velgen onder m'n auto, en nu ben ik benieuwd of iemand nog een setje heeft liggen.
Origineel geleverd onder de Golf 3 GT. Maten; 15x6 ET 45 4x100 ![]() ![]() Het lijken VR6 velgen, maar zijn het niet! Heeft iemand toevallig zo'n setje liggen in nette staat? :) |
Het zijn golf3 cabrio velgen volgens mij
|
Klopt, en ook GT als ik het goed heb :)
|
heb wel een mooier setje liggen van mijn bmw touring 7j en winterbanden
|
|
|
Fock, dat is vet....!!!
|
Misschien dat www.stevenscholten.nl ze ook wel heeft liggen als het g3 cabrio velgen zijn.
succes Marco |
Ik heb ze liggen in 4*100, zaten onder mijn corrado
|
Nefret; velgen zijn zonder stoeprandschade en deuken? Laat maar weten wanneer ze weg gaan!
@Henk; verkoop je die ook? Foto's? :) Bedankt voor het posten van de info allemaal :hug: |
Er zijn ook nog 2 varianten in !!! die van de golf 3 ,die zijn net als de vr6 velgen ,en hebben een erg bol hart ,zoals die van nefret.
Maar die van de corrado ,ook 6x15 steek 4x100 ,die zijn minder bol !! (volgens mij zijn dat die van de marktplaatslink) Ik heb ze namelijk beide al eens van dichtbij bekeken ,ze zijn hetzelfde alleen de vorm van het hart is iets anders! |
zoiets viel me ook al es een keer op jah.
dat van een vr6 is zelf wat boller voorzover ik het zo kon zien.. dat van een vr6 steekt vanaf de zijkant gezien een tikkeltje meer uit dan wat ik zelf heb(heb ze ook onder mn vr6 gehad) zal te maken hebben met het verschillende ET waarde denk.. wat ik er nu onder heb is ET 45 en wat ik onder de vr6 had was ET 35.. |
De VR6 variant is ook 0,5 inch breder; 6,5inch. Ik zoek dus die Nefret heeft; bolle "spaken", 6inch, 4x100 ET45. De Corrado "versie" heeft platte spaken en volgens mij 7inch breed met een ET van 35. :)
Ik hoor het tegen die tijd wel Nefret :thumbup: |
Want et 35 past net niet :)
|
hey gijs.
heb vandaag ff foto's geschoten. 3 velgen zijn schade vrij en 1 velg heeft een plekje van ongeveer 5 a 6 cm. |
|
|
Heb je inmiddels een set gevonden? Doe anders een PM ;)
|
All times are GMT +1. The time now is 22:22. |