![]() |
Ik zag het net al in het fotoalbum. Hij is cool! :cool:
|
Hebbehebbehebbe :tongue: Altijd leuk tussen de rest van de verzamelde ploatjes en fodertjes... toch!?!
|
Je ziet het steeds meer en meer, prints van Spijlbussies op kleding.
Volgens mij is het een nieuwe rage aan het worden , is het COOL om met een spijltjes bus op je t-shirt te lopen (ook als je er geen eentje in het echt heb) wat vind je van deze ---hahaha--- |
hij is goed alex:-)
ik vrees dat shirte met spijlbussen net zo hot worden als 'von dutch' t-shirt en caps nu al zijn. bijna niemand die von dutch draagt weet dat het een beroemde pin-striper is |
en helemaal niemand weet dat hij actief Nazi en clan-lid was...
heb dat vrijdag in de kroeg ff aan zo'n hockeykut staan vertellen, denk niet dat ze het shirt nog gaat dragen,... |
Zit zeker lange levertijd op,als dat spul uit Engeland moet komen ;)
|
Quote:
LOL :D |
Quote:
|
Is goed,maar de ergenis dan ... delen we die ook ??
(ben nog herstellende van het "weedeater vooras syndroom" ;) ) |
Quote:
Of delen door 3... :wink: |
Lijkt me prima !!
(spijlbussen genoeg om mee te nemen op de "promotietour" !!) |
hehehe, vind m wel kicke!!!
Alex, is er wat te regelen ??? |
Quote:
Of erheen Mr.VA,en dan ophalen !! (Volksworld show is weer ergens in Maart ... :wink: ) |
Quote:
Maart ?!!?! DAS OVER 8 MAANDEN !! hahaha, hoop m nog wel deze zomer aan te kunnen ;) |
Quote:
Op e-bay England. http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI....9&rd=1&tc=photo U.K Delevery only...Sorry. |
hmmmmmmm,
s ff denken !! Miss L. kan ontwerpjes maken, (Niels ook trouwens) en niels heeft een adresje om t-shirts te bedrukken Is te regelen toch ??? |
Quote:
Kan volgens mij ook bij Miss L. op dur werk :D |
make it 4 :D
|
make it 5
|
All times are GMT +1. The time now is 04:52. |