![]() |
achterremslangen golf1 gti
Hallo,
Onder mijn golf1 zitten nu remschijven achter. nu ga ik dit weer veranderen naar trommels. nu heb ik een vraagje hoe zit het met de remleidingen. Ik heb een andere achteras gekocht met trommels enz. daar zitten stalen remleidingen al aanvast. Is het nu een kwestie van 2 stukjes remslang bestellen en deze tussen de remkrachtverdeler en de stalen remleidingen die al op de as zitten monteren?? of komt er nog meer bij kijken?? handremkabels enz heb ik allemaal al. gaat dus alleen om de hoofdremleidingen. |
mag ik vragen waarom je weer terug gaat naar trommels , ??
|
omdat ik nu teveel remdruk achter heb. zit namelijk nog een remkracht verdeler en een hoofremcilinder op vaan een originele gti.
|
Quote:
Dan is er wat anders aan de hand. Ik heb zelfs de Scirocco 16V hoofdremvoor en de remdrukverdeler achter. Nergens last van. Gewoon de veer van de remkrachtverdeler los laten. Zorg iig dat deze NIET opgespannen is. |
Quote:
ja klopt idd, dat je dan nergens last van hebt. maar ik heb nog de originele remdruk verdeler en de originele hoofdremcilinder van een golf 1 gti er onder zitten. dus vandaar dat ik weer terug ga naar trommels. maar zou iemand ff een fototje hier neer kunnen zetten hoe dat origineel nou zit met die remslangen. alvast bedankt! |
Quote:
Dus......ik heb hetzelfde als jij onder je auto. Echter mijn hoofdrem is groter! En geen problemen. Orgineel is dat over de achterbrug 2 remslangen zitten met klemmen voor de slang. De achteras heeft 2 ogen waar de slangen door komen. daarna komen er stalen remleidingen die naar de trommels gaan. Maar geloof me....je wilt niet terug naar trommels... Remt voor geen meter. |
Quote:
ff een quote uit een ander topic geplakt. hier zeg je iets heel anders??? Maar de originele remkracht verdeler leverd achter toch veel meer druk omdat daar normaal je trommels zitten. Dan lijkt het me logisch dat als je er achter ook schijven opzet (zoals bij mij nu het geval) dat je achter remmen harder remmen dan je voor remmen. als je die veer los zou halen? wat is het effect dan nog van de achter remmen. remmen ze dan nog wel? maar niet meer last afhankelijk? Bedoel je gewoon die veer er helemaal tussen uit halen??? mvg |
Als je een fabriekaf GTI heb zitten de remdrukbegrenzers er al op
In de motorruimte onder de rembekrachtiger |
All times are GMT +1. The time now is 21:14. |