![]() |
Polo G40 turbo in onderdelen te koop
Hierbij bied ik te koop aan mijn 92er polo G40 turbo in onderdelen.
Motortje is ongeveer 5000 km geleden gereviseerd ( behalve de kop) Omdat ik natuurlijk niet elk deeltje kan opschrijven heb ik de hoofddelen hieronder gezet (kan zijn dat ik sommige details vergeten ben...): * cilinderkop prijs 75 euro * G60 remmen voor ( gereviseerd) incl zeer goede schijven en blokken. incl adapters voor de G40. Prijs 250 euro * G60 injectoren prijs 50 euro * En verder nog het interieur, plaatdelen en de koets ( fusee, stuurhuis ed). * harde achterklep prijs 50 euro * netjes G40 interieur incl.deurpanelen, matten etc. prijs 200 euro * en nog veel meer! Als je iets nodig hebt stuur maar een PB!!! * ![]() * ![]() * ![]() * ![]() * ![]() |
Ik denk niet dat Sam nog veel heeft liggen, het meeste zit al in mijn Polo nu :D
|
Dat denk ik ook ja!
Het enige wat ik nog heb zijnn 2 cilinderkoppen voor de G40. |
hej sam uit etten-leur?.. jammer datie een onderdelen weg gaat was egt een beest toen die reed!.. hoorde dat je nu een A3 reed ook netjes..
groeten! |
dat klopt allemaal wel ja maar wie ben jij dan.
Je komt wel uit etten zie ik! |
Ah, ik weet het al!
|
hehehe...
|
heb je nog onderdelen voor een polo g40 0629607320
|
ben eigenlijk nog op zoek naar een harde originele schadevrije achterklep voor mijn g40 genesis. heb je deze toevallig nog te koop staan?
grtz. |
heb alleen nog 2 cilinderkoppen.
De rest is allemaal al weg! |
hmm erg jammer. toch bedankt.
grtz. |
All times are GMT +1. The time now is 02:01. |