![]() |
Leuk project. Een vraag die ongetwijfeld zal komen; waarom "maar" een 1600 DX motor? :)
|
Quote:
DX is de 1800 ;) |
Quote:
Het is een EG. en goede vraag. dit blok was in HEEEELE goede staat. dit blok heeft eerst in een golf 1 gezeten vorige eigenaar had hem helemaal aangepakt. en heeft er toen 2 rondjes mee op zandvoort gereden. En je zal me wel niet geloven... menigd 16v moet toch de jetta van achter zien!.... lijkt misschien een heel sterk verhaal maar het is waar. de dingen die ik opnoemde zijn niet de enige die eraan gedaan zijn. (het is trouwens een daily dus moet wel een beetje betaalbaar blijven.... :rolleyes: ) |
Sorry, EG ;)
Gave daily dus :D Ben benieuwd naar de dyno uitdraai! |
Wat is er zoal aan gedaan dan?
iig succes met het jetta-project.. toevallig ook uit Friesland, provincie van de Jetta:D |
Geflowde kop
andere zuigers gebalanceerde krukass(weet ik niet zeker) alle lagers pakkingen etc. zijn nieuw. het blokje loopt echt als vergif. en nee ik kom uit de regio zuid holland! |
Quote:
de nieuwe jetta provincie dus :D :tongue: |
Morgen de strijd tegen de dyno...... :thumbup:
|
strijd tegen de bank gehad.... 100 pkjes op de wielen! goede tegenvaller hij gaat de stalling in...
nieuwe daily gekocht. Mk2 van 1988 1.8PL. foto's komen!! :thumbup: |
En wat gaat er in de stalling gebeuren? :rolleyes:
|
Toch geen vieze dingen hoop ik hahaha
|
Hoop het niet teminste....
nee de uitdraai viel tegen en ze hebben me auto staan verneuken op de test bank.... na 1/2 min tot 1 min staat me spruitstuk roodgloeiend hij stottert hij trekt niet goed etc. hun zeggen dat de nokkenass niet goed is :screwy: toen ik er zelf heen ging(toen hij op het oor was afgsteld) liep die beter dan op de terug weg :mad: dus blok uitelkaar(ooit) De daily komen morgen foto's van. hij is echt heel netjes en helemaal orgineel. |
Wat hebben ze daar gedaan dan, dat je blok zo verneukt is nu :eek: :screwy:
|
100PK is zoiezo weinig voor een 1600GTI blok, want standaard hebben ze 110 PK (ja toch?) dus grote kans dat je nokkenas een tand verkeerd staat... Kijk dus even of je nokkenas wel op tijd staat...
|
riem is 2 weken helemaal afgesteld(door mij) niet de eerste keer dat ik dta heb heb gedaan. denk dat de sproeier te klein zijn. voorlopig geef ik er geen geld meer aan uit :thumbup: .....
vandaag met de nieuwe daily uit de bocht gevlogen 30-40 km p/uur stond ik opeens achterste voren(Kut banden!!!!!!! :screwy: ) nu de velgen van de jetta eronder gezet is al een verbetering. schade is: Bumper paar krasjes lip onder de bumper kapot(dikke van de jetta gaat erop) kromme velg. schokbreker en topmount kapot. gelukkig is de schade beperkt maar wel flink balen... |
vandaag bij jan geweet mk2 16v gti.
nieuwe schokdempers hoedenplank en MFA schakelaar gehaald :) :thumbup: en dat voor dat geld! :wow: Bedankt! |
vandaag de nieuwe MFA schakelaar aangesloten... = HUMOR :thumbup:
nieuwe schokdempers van een diesel gemonteerd met de gti veren. diesel dempers zijn 1,5 cm korter waardoor hij nu 1,5 cm lager is en een stuk stugger :thumbup: vanavond foto's :cool: |
Quote:
:thumbup: |
foto's word morgen...
Morgen de audio er ook in.. Hoop dat het past :screwy: jullie zullen morgen wel begrijpen hoezo ik me daar zorgen om maak :rolleyes: :cool: greetz |
All times are GMT +1. The time now is 07:49. |