![]() |
de auto van je baas
leek me wel leuk om de auto van jou baas hier neer te zetten
kick-off ![]() ![]() |
het pronken met andermans veren topic?
;) |
had ik maar zulke veren
|
:woowoo: rest my case....... |
Hond heeft een baas ................
|
is alleen de moeite waard als je werkgever een leuke auto heeft, de mijne rijdt in een volvo :shake:
De autos waar ik aan moet werken, die zijn tenminste cool ![]() |
R8 idem en een nieuwe 335.
Maar goed, daarvoor ben je ook baas. :D |
Quote:
LOL! Ik snap'em :D |
@sixpack, had jouw baas die niet te koop staan? :D
|
Dagelijks rijdt mijn baas in een 205 diesel, maar hij heeft ook nog dit gebakje:
'65 Chevrolet Corvair, 6 cilinder boxer luchtgekoeld achterin :thumbup: |
Zoals eerder vermeld werdt, een hond heeft een baas!!!
Ik werk voor een werkgever. |
Quote:
mijn klanten geven mij werk en mn baas betaald me ervoor.. niet de exacte maar wel de kleur, baas heeft nettere velgen en geen tint. maar het blijft een pooierbak. ![]() |
Quote:
klopt ! mijn baas heeft een hele goede /mooie fiat punto van 2001 te koop staan ! :cool: |
![]() En dan in het zwart met oranje leer... geen comentaar ;) |
De ene heeft een Megane coupe waarvan de koplampen niet werken en de ander alleen een oude motor... Dus tja...
|
Mijn huidige werkgever waar ik gedetacheerd ben heeft er 1 met chauffeur, volgens mij een volvo s80...
En net reed de argentijnse schoondochter van zijn baas net weg onder politiebegeleiding en 2 volg auto's... :redface: En mijn eigenlijke werkgever heeft een volvo xd 90 |
ja, je kan hier wel dikke auto's posten, maar dan kom je er gelijk achter waar al dat geld waar jij eigenlijk recht op hebt naartoe gaat...
ik doe dus niet mee. :D (oh, en bij dat hond, baas, werkgever sluit ik me helemaal aan...) |
Quote:
:) |
Quote:
Dat maakt Jaap....Jaap Bigalow? |
Ik ken mijn baas niet.
|
All times are GMT +1. The time now is 22:28. |