![]() |
Robstar's '69er Kever Slammed! Update!!
He,
ik heb me zojuist voorgesteld, dus kan ik hier rustig mijn vorderingen van de aanpassingen posten. zo gekocht dus... ![]() ![]() ![]() zo komt hij er vrijdag uit te zien (denk ik ;) ), nadat hij verlaagd is. meer vorderingen volgen. Gr Rob |
|
Ziet er ook zeer goed uit, vrijdag zullen we zien wat het resultaat geworden is.
Gr Rob |
hier een update van afgelopen zondag
![]() bumpers ga ik deze week aanpassen :D |
Updatetje!!
zo staat hij er nu bij, de whitewallen zijn in bestelling! Van: ![]() ![]() Naar: ![]() ![]() more to come :wink: @ - Jens - bedankt voor het helpen met de verlaging, rijd super! |
Werd zojuist gebeld door Hotrod Doesburg, en vrijdag heb ik de whitewalls in huis, en heb nog wat spulletjes gekocht!
Vrijdag update! :D |
ben benieuwd ziet er wel goed uit hoor..
|
Gave kever! en leuk om m'n foto terug te zien :)
Hoeveel is de auto achter verlaagd (1 tandje?)? |
Mooie kever heb je daar succes !!
|
@Gijs, bedankt voor de gave foto;) achter is hij 2 tandjes verlaagd.
@Edition-Blue & polo-power, bedankt!:D |
ziet er strak uit, denk dat het met de whitewalls nog mooier wordt!
|
Quote:
Bedankt, ik verwacht inderdaad dat het dan nog meer Hotrod-achtig wordt :thumbup: |
Zo, hier een lang verwachte update, :woowoo:
De whitewalls zijn binnen!!! ![]() ![]() Zonder? ![]() of met? ![]() :wink: het was aardig wat werk, maar dan heb je ook wat. (Bedankt Wim :cool: ) maar dat is nog niet alles, dit staat er bijvoorbeeld nog in de schuur, :lmao: ![]() ![]() ik had toch even niets te doen, dus maar even kijken of het past. :tounge: Ja, het past, nu de andere lamp nog en klaar :rolleyes: ![]() Toch maar even het hele spatbord eraf halen! ![]() Ziet er goed uit, niets is verrot! Heerlijk! ![]() ![]() Lampje erin! ![]() Andere kant, ![]() Zo, allebei erin (voor de opletters onder ons, het is inderdaad donker, maar zolang heb ik er niet over gedaan, maar ik moet toch ook eten :wink: ) ![]() zo de volgende dag even een overzichtsfoto, staat toch een stuk beter, al zeg ik het zelf. ![]() ![]() More to come... :thanks: Gr Rob |
Mooi!
Die spartborden zijn een verbetering! keep on postig! grtz Thomas |
Ziet er inderdaad een stuk beter uit, white-walls staan ook zeer goed.
|
Die velgen doen hem goed ziet er mooi fris uit.
|
Hou je banden (de zijwangen) goed in de gaten, want whitewalls hebben de neiging om binnen een km of 500 je banden op te vreten.
|
Quote:
zou erop letten, maar dat zien we dan wel weer :D |
Kleine update,
More to come... ik heb nog meer spulletjes in de schuur staan waaronder een lange voor- en achterklep zie hier! ![]() :D :wink: gister even een toekomstige pookknop gehaald 8) ![]() en even bij Aircooled (Martijn) in Deventer langs geweest om een NOS voorpaneel te halen, en een achterpaneel. zaterdag hoop ik een super update te hebben :D , maar daar moeten jullie even geduld voor hebben :wink: Greetz Rob |
Dat is een schoon keverke!!!
Stukken beter als voorheen. |
All times are GMT +1. The time now is 12:30. |