![]() |
Moses
Hallo Allemaal!
Ik ben Freddie en woonachtig in Burgum, Friesland. Ik rij sinds April 2007 in een Passat 1.8CL 90pk Variant van bouwjaar 1991. Door de weinige vrije tijd kom ik niet aan alles toe om met de wagen te doen, maar stapje voor stapje kom ik er wel. ![]() ![]() Ik heb wel enige plannen maar deze zijn niet echt concreet. Dat zal allemaal wel komen, denk ik Plannen: * Verlagen * Mogelijk toch een andere kleur en wellicht mat. * ICE moet nog steeds worden ingebouwd. * Opties binnen het interieur en exterieur toevoegen. Ach zo veel te doen en zo weinig tijd :D |
Welkom, leuke passat !
Wat voor plannen heb je ? |
Quote:
Ik had net mijn post bijgewerkt. Er zal vast wel meer komen denk ik. heb er net een nieuwe APK op, dus daar hoef ik me geen zorgen over te maken. Hier is terug te vinden wat ik al uitgevogeld heb met de Passat: "Project" B3 1.8 CL Variant |
hey welkom hier.
leuke passat en dat wat de tijd betrefd. klinkt bekend:P |
Quote:
Zeker weten hightower. Dat is een nadeel als je in ploegendienst werkt :) |
De afgelopen maanden ondanks de rugklachten en een en ander kunnen wijzigen:
![]() Wielkuip randen + mistlampen + witte knippers ![]() nieuwe uitlaat (niet goed zichtbaar) ![]() Taxi verlichting voor de achterpassagiers ![]() ![]() Deurvakken voor en achter portieren ![]() Donkere achterlichten (waterslang oude uitlaat nog zichtbaar) Je blijft bezig maar dat houdt mij weer van de straat :D |
Ziet er goed uit Freddie ook hier op het forum!!!
Wel verlagen he die wagen |
:thumbup:
je komt er wel al duurd t even maar dat wist je al :D |
Bedankt jongens,
De verlaging ligt klaar maar ik heb niet de juiste gereedschappen. Hopelijk heeft JettaV16 binnenkort tijd mij hierbij te helpen. Heb hier geen brug en veerspanners voorhanden, helaas. eey, het is mijn daily, moet elke dag aan het werk :D |
Quote:
Had een schroefset gekocht, had je geen veerspanners nodig ook haha ;) :D . Maar leuke auto zo, nog plannen met de wielen? Mooie kleur ook, zou mat wel jammer vinden voor deze auto :redface: . |
Quote:
mensen in de buurt hebben ook wel zo iets Freddie ritje Bergum Veenendaal Bergum is net zo duur als een set veerspanners ;) |
Quote:
Ach, je kent me Alberto, Ik draai mijn hand niet om voor een klein ritje van zo'n 400 km heen en terug. Klein stukkie maar :D Quote:
Ik hebn inmiddels besloten de kleur en lak eerst zo te laten. Ik ga kijken ofik van de lak nog wat moois kan maken. Hier en daar wat doffe vlekken van die eeuwige vogelpoep uit Leeuwarden. Die volgels daar vreten zeker puur zand ipv vliegen :screwy: |
Ha! Inmiddels is de Passat verlaagd :)
![]() ![]() Inmiddels is-ie nog wat dieper gezakt. Nu nog iets van 10mm spoorverbreders achter monteren dan lijkt het aan de achterkant ook wat beter. Wielen zitten naar mijn mening te diep weggestopt in de wielkast. |
Ziet er al veel beter uit! En spoorverbreders kunnen zeker geen kwaad :D
|
Eindelijk het GL interieur erin gezet:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En de voorbumper eens aangepakt: ![]() ![]() Wellicht nog niet helemaal egaal zwart maar het resultaat mag er zijn. Dit ziet er stukken beter uit dan dat vieze vaal witte/grijze stuk plastic wat er eerst op zat. |
All times are GMT +1. The time now is 23:25. |