Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Motoren, turbo's, compressors, injectie, carb's, NOS, etc (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=101)
-   -   rijden met 2 laders op een 1.8l 8v mogelijk? (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=42170)

brabo 02-05-2008 17:14

rijden met 2 laders op een 1.8l 8v mogelijk?
 
heb het al op een 16v gezien maar vraag me af of het ook op een 8v kan,
grotere injectoren
zwaardere benzinepomp
andere chip
en een steun laten maken
maar wil weten of ik nog meer nodig heb of dat ik met deze aanpassingen gewoon kan rijden kan er verder nergens op het net iets over vinden behalve van een 16v

wie o wie kan mij hierbij helpen alle info is welkom :thumbup:

De Limburger 02-05-2008 17:48

Wat bedoel je een g-lader en turbo of twee g-laders??
Verklaar je nader is misschien wel handig,
En heb je de search ook gebruikt bestaan toch al veel topic`s over..misschien dat je daar al wat wijzer door wordt..
Gr Ronnie

brabo 02-05-2008 18:01

nou vooruit dan omdat het schijnbaar niet duidelijk genoeg is

2 G-Laders en search heb ik al gebruikt vantevoren en staat verder nog nix over rijden met 2 laders.

mvg,
roy

timberland 03-05-2008 07:24

wat is dan de reden dan je met 2 g-laders wil gaan rijden??
je moet extreem veel veranderen maar zult maar weinig extra vermogen merken \

corrado-usa 03-05-2008 10:17

een g-lader en een turbo kan wel.

Domi 03-05-2008 10:41

Golf 5 GT 1400 170pk
Turbo en compressor.

Jeff 03-05-2008 13:20

Met G60 nummer 1 cillinder 1 en 2 vullen?
En met G60 nummer 2 cillinder 3 en 4 vullen?
Dat zal wel heel mooi janken.

Crosne 03-05-2008 13:27

Ik denk eerlijk gezegd dat je de hoeveelheid lucht niet eens de kop in krijgt.

Pedaalemmer 03-05-2008 13:41

misschien 2 g40 laders erop zetten?

René 03-05-2008 14:24

Of 2 ventilatoren richting je luchtfilter..

brabo 03-05-2008 14:48

naja ik gooi zo maar eens af en toe een balletje op haha
en sorry voor de turbo-lovers onder ons maar kan geen afscheid nemen
van me ladertje blijft te mooi klinken in me oren.

Rij nu gewoon met een 1.8L 8V maar wil iets anders met meer vermogen
dus de grijze massa werkt continu en uiteraat moet me lader erop blijven
dus denk gooi eens wat op het forum miss dat er iemand is die er meer van weet

maar in ieder geval bedankt voor de reacties boys

mvg,
roy

Domi 03-05-2008 15:12

Quote:
Originally Posted by brabo

Rij nu gewoon met een 1.8L 8V maar wil iets anders met meer vermogen




Dan bouw je toch een 2.0L 16V G60.

richard-polo 03-05-2008 15:29

misschien kun je hun eens een mailtje sturen...

http://roettele-racing.de/index1.html



Domi 03-05-2008 15:33

Zeer interresant,

http://roettele-racing.de/motor.html

bobby-digital 03-05-2008 15:38

Quote:
Originally Posted by Crosne
Ik denk eerlijk gezegd dat je de hoeveelheid lucht niet eens de kop in krijgt.


Anders had jij het al Chris;)

brabo 04-05-2008 00:26

Quote:
Originally Posted by Domi
Dan bouw je toch een 2.0L 16V G60.



Daar zal het uiteindelijk wel op uitdraaien ja :cool:

corrado-usa 04-05-2008 08:12

en deze motor is ook nog van een polo g40.met twee laders er op.

Domi 04-05-2008 09:09

Met 2 G60 laders erop he ;) Zijn geen G40 laders.

G-eert-40 04-05-2008 09:35

hoe wordt die tweede lader (rechtse) nu aangedreven? die linkse zit gewoon met de riem naar het blok toe. hebben ze gewoon een as tussengeplaatst, tussen die 2 laders?

grtz.

richard-polo 04-05-2008 10:15

indd er zit een zelfgemaakte as tussen beiden. ik zou zeggen lees of bekijk de plaotjes eens op de site!!!
ik heb al vaker een motor met dubbele lader gezien, 8v of 16...
kronenburg heeft zelfs een volvo met 2 kompressors en 1 turbo!!

@domi!! denk dat iedereen wel weet en ziet dat het geen kleine g40 laders zijn ma z,n grote broertje g60....


All times are GMT +1. The time now is 01:31.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.