![]() |
kun je me eens die kleurcode zeggen van die beige golf1 zoek al erg lang..geef maar een Pbtje..gr ronnie zeer mooie auto`s hoor..
|
Mooie auto's mien jong. En dat maor ain dorp wieder :tongue:
|
Lekkere golfjes niels!
Blijf er zuinig op :) |
Mooie auto's! Wanneer komt er een TD in die witte golf? :)
|
bedankt jongens.
en er komt de eerst tijd (misschien wel nooit) een td blok in. daar is me dit blokje iets te mooi/goed voor die er nu in ligt. of jij moet nog een originele td blok van een golf 1 weten met minder dan 90.000 km en in zeer goede staat :wink: |
Quote:
Haha, nee ik weet hoe schaars ze zijn. Ik zou wel zeggen als je hem ombouwt naar een TD, doe het goed en hang er een compleet gereviseerde met originele motorcode in :) |
|
|
en we hebben nog meer vw's thuis:
een zwarte golf 4 TDI van 2002 met 99.570 km gedraait. dit hebben we er aan gedaan: - zwart/chrome gti idition koplampen - us r32 achterlichen - TT pedalen en voetsteun - r32 versnellingspook - r32 mattenset - achterklepspoiler - v6 lip - rode tdi emblemen aan voorkant en achterkant - rode seat tdi emblemen aan de zijkant - zwarte vw logo voor en achter - zwarte letters golf achterop (niet gespoten! origineel zwart) - 8j 17 inch atp 9 razze velgen ![]() ![]() ![]() ![]() er komen binnenkort nog 2 r32 spiegels op __________________________________________________ ______________________ en een grijze jetta 1 1.5 benzine met 4-bak van 1982 met maar 84.200 km gedraait. nog helemaal origineel op een spucknapf stuurtje na binnenkort nog een 40/40mm weitec verlaging setje monteren omdat de originele veren af zijn ![]() ![]() mijn bbs'jes zitten er onder voor de foto. staat normaal op origineel 5,5j 13 inch staal |
mooie golfjes kwam je vorige week nog tegen op de ring van groningen in de beige zag er leuk uit!!
|
bedankt FolkertMK1, zit in groningen op school en ga vaak een keer met de auto. heb jou helaas niet gezien
|
All times are GMT +1. The time now is 04:57. |