![]() |
Beige mk2's
Aangezien ik er zelf 1 heb was ik wel eens nieuwschierig hoeveel van deze kleur er eigenlijk te vinden zijn , ik kom regelmatig 1 tegen of zie er 1 staan onderweg hier alvast een paar die ik gezien heb .
![]() :confused: :confused: |
Dat ding in Leeuwarden staat er ook altijd maar lamlendig voor. Die heb ik nog nooit NIET zien staan, en altijd op dezelde plek. Fungeert volgens mij als 2e schuur..
|
Volgens mij ook idd zit smoorvol troep. hangt helemaal in de kont .
|
staat ook een hele mooie in st nicolaasga, ben daar aant werk. echt een heel mooi exemplaar..
|
dit is mijn daily :
![]() gr. Martijn |
![]() ![]() ![]() Dit is mijn Golfje uit 1986 in USA/retro stijl |
Quote:
Dit moet echt een sick snelle Agila of wagon R+ zijn! :D :D :D |
Er staat ook nog een beige dieseltje te koop in Niebert, huis naast wegrestaurant in de klaver.
|
hier even een paar van mijn ex :D :thumbup:
![]() ![]() ![]() |
Quote:
Heb daar volgens mij wel een rode zien staan voor 950,-vandaag , ben er nog langs gekomen maar heb geen beige gezien . zal nog eens beter kijken . :thumbup: :thumbup: |
Quote:
Quote:
Deze staat nu bij schaap-Bron Demontage in Joure. Rommel ligt er nog steeds in :) |
De mijne,
wordt dit weekend afgehaald door de nieuwe eigenaar: ![]() ![]() ![]() En de wederhelft van het Worthersee 2008 duoproject, de Golf van Peter-Alexander: ![]() Zo kochten we ze een half jaar terug: ![]() |
All times are GMT +1. The time now is 19:51. |