![]() |
beter dan Pokémon, gotta catch them all
Advan A3A:
![]() Advan A3E: ![]() Advan Racing Dish: ![]() Advan unknown: ![]() ![]() August Feroce: ![]() Compomotive: ![]() Enkei unknown: ![]() ![]() Enkei Apache: ![]() Enkei AP Racing: ![]() Enkei Mag: ![]() Enkei Mesh: ![]() Epsilon Mesh: ![]() ![]() Hayashi Bomber: ![]() Hayashi 503 Mesh, aka Perrier: (thanks, 1977ra29) ![]() Hayashi street: ![]() Hayashi Yayoi/Sakura: (thanks, Koich) ![]() Hayashi Command 500: (thanks, 1977ra29) ![]() Hayashi Command 800 (thanks, Brian): ![]() Impul Hoshino: ![]() Impul Pro-Mesh: ![]() Longchamp XR-4 ![]() Mugen MR5: ![]() Riken: ![]() Southern Ways Mesh: ![]() ![]() Riverge (green): ![]() SSR: ![]() SSR Air Stage: ![]() SSR Bright Speed: ![]() SSR Casablanca: ![]() SSR Formula Mesh: ![]() SSR MKI: ![]() SSR MKII: ![]() SSR MKIII: ![]() SSR Star Shark: ![]() SSR Super Star: ![]() SSR Tomcat: ![]() Star Line: ![]() Techno Phantom: ![]() Techno Racing: ![]() Techno Shadow: ![]() Tom's: ![]() ![]() TRA Kyoto Napalm: ![]() TRD: ![]() Volk C1: ![]() ![]() ![]() Volk Mesh: ![]() ![]() RS-Watanabe 4-spoke: ![]() RS-Watanabe Falcon Mesh: ![]() RS-Watanabe RS8 Type A: ![]() RS-Watanabe RS8 Type B: ![]() Unknown: ![]() ![]() Weds Heartbeat: ![]() Weds Albino: ![]() Weds Racing Forg: ![]() Winds Auto Barrell: ![]() Wonder Rabbit: ![]() Work Equip 01: ![]() Work Equip 02: ![]() Work Equip 03: ![]() ![]() ![]() Work unknown: ![]() ![]() YSA: ![]() |
zitten hele dikke wieltjes tussen !
wel allemaal 13a14 inch zeker ? gr. Martijn |
Geef mij deze maar :thumbup: :screwy:
![]() Wtf leggen ze hier voor bandjes om ? |
daar zitten idd hele strakke wielen bij... zoveel mooie dat ik niet kan kiezen welke het mooiste is:P
|
En de meeste behoorlijk zeldzaam volgens mij (buiten de verkeerde steekmaat )
wel leuk om ebay japan eens in de gaten te houden ;) |
die "work" wielen zijn ook immitatie te krijgen van Maxxim.. erg toffe velgen!
Screech ![]() 4play ![]() |
![]() Tapedeck !!! ![]() Koel!!! |
Had ze ook gezien idd..:http://japanesenostalgiccar.com/for...topic.php?t=605 :D
|
![]() zijn dit zeldzame wielen? |
Quote:
Al eens gezien dan?? ;) |
lekker gerief bij hoor. als je met setje van ginds onder je golfje 1 komt ben je hier op meeting wel echt de man hoor :thumbup: :eek:
|
zitten een paar lekkere wielen bij
@ joost... nee zijn absoluut niet zeldzaam als je setje hebt help ik je er graag voor de oud aluminium prijs vanaf;) |
Leuk spul daar zeg :D
|
All times are GMT +1. The time now is 05:55. |