![]() |
Even voorstellen (nu met foto's)
Heeyzz allemaal, Ik zal me hier even voorstellen .
Ik heb al een paar x gereageerd op vershillende posts. Mijn naam is Dominique (Domi) ben 26 jaar uit gorredijk (friesland). Ik rij een Golf 1 GTI pirelli in de originele kleur Heliosblauw metallic.(kleur was een optie op alleen de pirelli) Daar in ligt nu een 1800cc 16 kleppertje met 145 peeka. Ik wil jullie graag laten zien hoe de auto is maar ik weet nog niet hoe ik de foto's bij krijg. Dus bij deze ook de vraag van hoe dat moet. greetzzz Domi |
Welkom !!
Heb je ze in het album van het forum staan of heb je ze zelf ergens gehost?? Als ze in het forum album staan kun je de link die onder de foto staat knippen en dan plakken tussen [img] en [/img]. Als je ze zelf ergens gehost hebt gaat het op dezelfde wijze alleen moet je dan even de link van de foto daar kopiëren. Als het niet lukt dan geef de link maar waar ze staan en dan post ik of iemand anders ze wel |
Dat is de wagen van je man toch :confused: dacht dat jij een grüne reed.
|
Hier dan de foto's van me type 1 GTI pirelli,
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Zo dat zijn de foto's, Ik hoop dat jullie hem mooi vinden |
Quote:
Wat bedoel je daarmee??? |
Je komt toch uit Gorredyk ?
|
Quote:
ja klopt, Me vriendin rijdt in een groene golf 1 cl (gx uitgevoerd) en ik rij in deze pirelli gti. |
denk dat vwleusden je naam met een vrouw associeert................maar mooie kleur, heb ik ook op me type 1
|
Quote:
Ja dat zou ook kunnen hahahaha, Thanks btw, ik heb ook jouw project gezien hier. Ziet er toppie uit hoor. Wist je wel dat alleen de pirelli gti1 die kleur ooit heeft gehad?? (meerprijs) Later zijn ze ook op de golf2 toegepast. Tis een vrij zeldzame kleur op een type 1 die standaart die kleur al heeft. Ik zag dat die van jouw eerst zilver was. |
heb ook niet pirelli GTI's er mee gezien..........dus normale GTI's .
|
In het eerste bericht staat de naam Dominique, is toch echt een vrouwelijke naam of heb ik nu weer te veel gedronken ? :p
|
Quote:
Lijkt me onmogelijk. Want als je op www.doppelwobber.de kijkt dan zie je dat die kleur pas in 83 is uitgekomen en alleen is toegepast op de pirelli gti. Dan moeten die andere die jij hebt gezien ook pirelli's zijn . |
Quote:
Vergelijk daar maar eens de kleuren van een gti met die van een pirelli. Je ziet dat bij de gti geen heliosblauw staat en bij de pirelli wel. |
Quote:
Dat je teveel hebt gedronken weet ik niet :D maar Dominique is ook een manelijke naam. Ik kan er niks aan doen helaas :( |
Heb ik weer wat geleerd ;) denk dat jij je hier beter zal vermaken dan op dat andere forum ;)
|
Quote:
Hoezo dat dan?? :confused: Daar vermaak ik me ook wel hoor :D |
Als je hier wat langer bent zul je begrijpen wat Dennis bedoeld. Laten we hier verder niet op ingaan....
|
Hahahaha, iig welkom!!!
|
@pirelligti.....................heb op doppelwobber gekeken.
Maar daar staan veel kleuren niet eens op.Je heb ook GTI's gehad in bruin, goud,lichtgroen,oakgroen,antraciet,zwart metallic enz enz. |
http://www.der-pirelli.de Kijk dan hier maar es op. Staat het ook. Maar maakt eigenlijk niet uit of ze er wel of niet zijn.
Er zijn in ieder geval niet veel van. En ik heb er een originele van :-) |
All times are GMT +1. The time now is 22:27. |