![]() |
82'er golf ein
Hallo,
Ik ben Arne,18jaar en zot van VW's :) Enik 'studeer' voor carrossier. Ik heb me in januari een golf1 1100 bezine gekocht van april '82. in het kleur: laghasagroen met. Gekocht van eerste eigenaar en met 96dkm's op de teller. al enkele dingen veranderd ! aan de motor: *luchtfilter *oliefilter *olie *koelvloeistof *waterpomp *distributieriem vervangen *remolie *rempompjes (achter) *bougies exterieur: * fondmetal velgen (lijkt goed op ats cup) * matzwarte motorkap * zwart vw logo * alle roest weggewerkt * GTI lip * verstralers onder de bumper gehangen interieur: * cobra classic stoelen (skai) nog te doen: motor: carbu,onsteking en klepspeling regelen. (mee bezig, dichting kleppendeksel is besteld) exterieur: verlagen,zwarte pinkers vooraan en andere voorlichten interieur: houten bbs stuur monteren (heb ik al liggen) vwoila ! dit is het dan ! foto's volgen ! |
Welkom hier en ik wacht op de foto's!
|
Welkom!
Klinkt goed allemaal! |
inside:
![]() |
![]() ![]() ![]() |
nog wat oudere foto's
![]() ![]() |
mooie auto kleur is ook supper!
verlagen zal hem ook goed doen. :thumbup: (ben alleen niet zon fan van de moter kap..) |
Ik zou hem ook nog wat verlagen,gaat een mooier zicht geven! :thumbup:
Grtz! |
merci voor jullie reactie allemaal !
kheb een topic aangemaakt bij projecten :thumbup: te laat gezien dat het bij projecten beter staat ! |
erg coole stoelen!
|
All times are GMT +1. The time now is 00:59. |