![]() |
SandR-GT
Ik zal me bij deze ook eens voorstellen!
Ik ben Sander, geregistreerd onder de naam SandR-GT hoewel ik op veel fora ook gewoon onder de naam sand-r te vinden ben en woonachtig in Dordrecht, 19 jaar oud en toen ik in het bezit kwam van het felbegeerde pasje gelijk op zoek gegaan naar een geschikte, zuinige, lichte auto, zodat ik het als student zijne nog enigszins kon bekostigen. Ik ben nu in het bezit van mijn eerste autootje nog, een Lupo uit 99, welke ik alweer anderhalf jaar zonder enkel problemen rij. Helemaal standaard gekocht en het is een wat uit de hand gelopen hobby aan het worden je vind elke keer wat nieuws om te veranderen haha. Ik ben al een tijdje lid van het Volksforum maar was voornamelijk actief in het vraag en aanbod gedeelte, maar na wat verder speuren is dit toch een heel leuk forum waar voldoende kennis aanwezig is en waar je je ogen uitkijkt wat de auto's van vele leden betreft! Zeker is naarmate de tijd mn interesse naar luchtgekoeld aardig toegenomen dat ik ooit een kever van voor '68 hoop te bezitten. Hier 2 fotootjes van de Lupo: eventueel mag die ook weg omdat ik het wat rustiger aan wil doen. ![]() ![]() |
Welkom op het forum !
Hele mooie lupo heb je daar ! |
welkom Sander, dikke luup!
|
Welkom! Nice Lupo'ke!!! :thumbup: ;) :)
|
Mooi Lupo, ligt lekker laag. Toevallig met een Supersport setje...? :rolleyes:
|
Quote:
Nee supersport kwam die zeker een cm hoger zonder hulpveren dan ik nu heb (vmaxx met hulpveren) 4e schroefset al aan de voorkant :screwy: Bedankt! |
Welkom! écht een dikke Lupo!
|
All times are GMT +1. The time now is 22:56. |