![]() |
carosserievraagje.
is het achterpaneel,waar de 2 uitsparingen voor de uitlaat in zitten,te vervangen door middel van bouten of moet er aan geslepen en gelast worden.
ik ben namelijk van plan om er een paneel in te zetten zonder de 2 uitsparingen en dan een uitlaat aan weerszijden onder de spatschermen te monteren. is dit goed te doen,want het "lijkt"alsof het gelast it bij de verbinding aan de motorkap opening. greets dennis |
over wat voor auto hebben we het hier zou wel handig zijn als we dat zouden weten ;)
|
lijkt mij dat het over een kever gaat Johan
|
:redface: het is nog vroeg chris hahaah
|
Dat wordt slijpen!! Zit gelast idd. Zie ook hier voor fotoos van een resto project.
Heb ook het achterpaneel eruit gehaald. Wat voor kever heb je? Wel leuk om er fotoos van te plaatsen :) |
Hier is de mijne verwijderd. Waar het oranje op de ophoud zit het paneel gelast.
![]() |
![]() ![]() Het verstandigste is om het zo te doen,zo blijf je het verband in je kever houden.De pasvorm van het immitatie inzetstuk schijnt niet zo`n beste pas vorm te hebben en als je het op deze manier doet schijn je daar niet zoveel last van te hebben. |
Hoe hebben ze dat nou gedaan? Zit dat aan elkaar met puntlassen en hebben ze die gewoon doorgeboord?? Valt die plaat er dan gewoon onderweg??
|
Ja het zijn origineel twee losse delen.
|
Quote:
Heb ik nog nooit van gehoord wout !!!! Zal eens kijken bij een originele hoe dat zit !? |
Voordat ze in de fabriek gepuntlast werden zullen het vast twee delen zijn geweest :D
|
All times are GMT +1. The time now is 06:18. |
Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.